پرونده کالدرون تکان دهنده است/ احترام ویژه وزیر ورزش برای گل محمدی – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عدم انتخاب هیات مدیره پرسپولیس گفت: برای باشگاه پرسپولیس گفت: قبول دارم که این موضوع به تعویق می افتد، اما تمام تلاش دستگاه های اجرایی وزارت بر این است که هیئت اجرایی بتواند مشکلات را حل کند و نمی خواهد بدهی بر دوش سیستم بگذارد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حل نشدن مشکل پرداخت گابریل کالدرون گفت: از خواندن جزئیات قرارداد و نحوه رسیدگی به آن شوکه شدم. معاهده ای که پرسپولیس را دچار چنین مشکلاتی کرد و هزاران راه حل برای حل آن اندیشیده شد.

وی بدون اشاره به نام مدیرعامل سابق پرسپولیس در دوران مربیگری کالدرون، تاکید کرد: واقعا نمی دانم چرا کسانی که خود را پرسپولیسی واقعی می دانند با رفتار مدیریتی خود برای طمع هواداران تلاش می کنند.

ذوالفقار نسب درباره حواشی ایجاد شده از اظهارات حمید سجادی وزیر ورزش درباره دیدگاه یحیی گل محمدی درباره انتخاب هیئت مدیره باشگاه توضیح داد: از جزئیات این صحبت ها اطلاعی ندارم. تنها چیزی که مطمئنم احترام ویژه آقای سجادی وزیر ورزش به یحیی گل محمدی است.

وی ادامه داد: انتخاب رهبری که شاید راهی برای آن وجود داشته باشد، شکی نیست، اما متأسفانه عده ای با فضای مسموم می خواهند نسبت به مردم موضع گیری کنند. قطعا عملکرد مربیان استقلال و پرسپولیس برای هواداران هر دو تیم قابل احترام است و این باید مهمترین نکته برای هر دو باشگاه باشد. با این حال، افرادی هستند که می خواهند مشکل ایجاد کنند و واقعیت را ارائه ندهند.

ذوالفقار نسب در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال باشگاهی ایران نسبت به تیم های ردیف دوم و سوم آسیا تفاوت فاحشی را نشان داد. موفقیت هایی که در سال های اخیر به خصوص پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دست آمده که نشان می دهد رسیدن به قله مدال در این بازی ها دور از دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید