اعتماد به نفس پرسپولیس بالا رفت/ تیم کم نقص در دربی پیروز شد – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


وی در گفتگو با خبرنگار مهر محمد نصرتی درباره دو برد متوالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان گفت: چنین بردهایی برای کسب اعتماد به نفس در آستانه دربی بسیار مهم است. پرسپولیس اکنون کاملا آماده است و با اعتماد به نفس بالایی به صورت مستقل بازی می کند.

مدافع پرسپولیس افزود: علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب دفاع خوب شدند. اما دربی شرایط خودش را دارد و بازیکنان باتجربه می خواهد.

وی تاکید کرد: حضور سیدجلال حسینی در این بازی قطعا بسیار مفید است اما در حال حاضر مصدوم است و احتمال غیبت او بیشتر از بازیگری است. خط دفاعی پرسپولیس جوان شده و باید روی هر مسابقه تمرکز کند تا در لحظات حساس دچار احساسات نشود.

نصرتی با تاکید بر استفاده از وحید امیری به عنوان مدافع چپ در برخی بازی ها خاطرنشان کرد: آقای گل محمدی زمانی وحید امیری را به سمت دفاع هدایت می کند که تیمش بهتر از حریف باشد و کنترل بازی را در اختیار داشته باشد تا افراد بیشتری را به میدان بیاورد. این تاکتیک هم ضد حملات را مهار می کند و هم از سرعت وحید امیری استفاده می کند.

یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران به حمید سجادی وزیر ورزش با بیان اینکه تصمیمات مدیریتی به نتایج فنی پرسپولیس بی ربط است، گفت: آیا استفاده از بازیکنان تاجیک به ضرر کادر فنی پرسپولیس تمام نمی شود یا خیر؟ این محرومیت نیز ناشی از اشتباهات مدیریتی بوده است، مشخص است که در فوتبال همه چیز به صورت زنجیره ای برای کسب نتیجه تیم ها به هم گره خورده است، پرسپولیس برای ادامه موفقیت باید به ثبات مدیریتی لازم دست پیدا کند.

وی در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بازی خوبی خواهیم داشت اما هرکس کمترین اشتباه شخصی کند به پیروزی نزدیکتر است.

دیدگاهتان را بنویسید