ثبت نام چهارمین رویداد فرنو با محوریت آموزش – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



این را خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه جشنواره اعلام کرد بازار یابی تهران برای برگزاری سه رویداد آوریل در ماه های اخیر مسیر توسعه بازار یابی فرهنگی با شروع ثبت نام در چهارمین رویداد آوریل با نام آوریل بازی های ویدیویی و برنامه های کاربردی کتاب تعاملی ادامه خواهند داشت.

در این مرحله، مرحله چهارم توسعه کسب و کار است بازار یابی (بازرگانی) فرهنگ با توسعه بازی های ویدیویی و برنامه های کاربردی کتاب های تعاملی حذف می شود. در این رویداد آوریل بازی های ویدیویی و کتاب های تعاملی، ویرایش شده توسط فعالان طراحی فرهنگی بازی، استودیوهای بازی و توسعه دهندگان برنامه های کاربردی کتاب تعاملی، با کیت های توسعه تجارت فرهنگی مانند مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها، فرشتگان سرمایه گذاری و تولیدکنندگان ارشد فرهنگی. بنگاه های فرهنگی می دهند.

در این این رویداد بستر مناسبی برای شکل‌دهی مشارکت‌های مالکیت معنوی ایده‌ها و پروژه‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان مشاغل فرهنگی به منظور ساماندهی کسب‌وکارها است. بازار یابی فرهنگ در حال وقوع است.

ثبت نام رویداد آوریل بازی های ویدیویی و کتاب های تعاملی از 20 آذر آغاز شده و تا 2 آذر ادامه دارد و تیم ها پس از گذراندن مراحل مختلف این رویداد، برنامه های خود را در 21 آذر ارائه خواهند کرد. آن ها خواهند .رد.

این رویداد بر سازماندهی آموزش برای استارت آپ ها تیم ها با تمامی شتاب دهنده های دانش بنیان برگزار می شود و تیم سازی و ارتباط تیم با شتاب دهنده ها و ارائه دستگاه های پیش فرض برای شتاب دهنده های دانش بنیان.

این مراسم پاسخگوی نیازهای فرهنگی برخی نهادهای دولتی از جمله جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی احسان و امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری احسان بود. بازار یابی فرهنگی ارائه می شود.

مناسبت ها آوریل، مجموعه رویدادهای فرهنگی نوین به همت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در قالب سلسله رویدادهای پیوند فرهنگی، به منظور تقویت جایگاه تولیدکنندگان ارشد فرهنگی، زمینه لازم برای بازار یابی فرهنگی و درهم تنیدگی بسترهای فرهنگی متنوع ایجاد شده به این ترتیب بستر لازم برای پاسخگویی به نیازهای مخاطب فرهنگی تخصصی (استثمارگران اقتصادی حقوق مالکیت معنوی) فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید