محکومیت جدید میلیاردی استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان لیگ برتری – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رای به شرح زیر صادر می شود:

* با توجه به شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال تهران برای بازپرداخت 20 میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* فرشاد احمدزاده O طلب پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریالی باشگاه پرسپولیس از تصمیم این کمیته گلایه کرد بر اساس وضعیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی محکوم شد.

* علیرضا نقی زاده در قالب شکایت استعلام 10 میلیارد ریال از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود که پس از بررسی کمیته پرونده وضعیت رابطه او شکایت نقی زاده را رد کرد.

* شکایت بهزاد بشتایم با مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون ریال از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت نهصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* امیرمحمد راجی به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد و خواستار شد .لب سیصد میلیون ریال سرانجام باشگاه شاهین شهرداری به پرداخت دویست و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* گلایه حسین بابایی از باشگاه ورزشی بنیامین پارسه (دارایی) O این باشگاه با مطالبه یکصد و شصت میلیون ریال به پرداخت یکصد و پانزده میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی محکوم شد.
همچنین در شکایت یوسف نادریان از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (مالک) مبنی بر مطالبه ششصد میلیون ریال، این باشگاه مبلغی را پرداخت کرد. استعلام و حکم دادگاه محکوم شد.

* در شکایتی مشابه از سپهر جهان بزرگی از باشگاه ورزشی بنیامین پارسه (دارایی) O این باشگاه با مطالبه یکصد و پنج میلیون ریالی به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین بر اساس تصمیم کمیته اساسنامه بازیکنان، بنیامین ورزش پارسه (دارایی) به دلیل شکایت مجید فرشتان باید 200 میلیون ریال و هزینه دادرسی به وی پرداخت کند.

* شکایت عباس بختیاری از سالن ورزش محتشم تبریز O مطالبه سیصد میلیون ریالی باعث شد باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه های قضایی محکوم شود.

دیدگاهتان را بنویسید