پنجره نقل و انتقالات هر دو باشگاه بسته شد – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، هیات انضباطی رای خود را در خصوص تیم های بوشهر و پارس جنوبی جم شاهین به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به تخلف باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر امتناع میلادا شعبانلو از خدمت الهام رستم نیا، طبق کلیه اسناد و مدارک و محتویات پرونده ماهها از تاریخ اعمال حکم مذکور و عدم رضایت از میلاد شعبانلو یا پرداخت مبلغ 950000 ریال بابت بدهی در این دوراک و سایر ادله در صورت تخلف باشگاه مذکور. و هیات انضباطی با توجه به مجازات های مقرر در بند 1 ماده 89 و مواد 118 و 119 قانون انضباطی شاهین بوشهر را به محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و پرداخت 100.000.000 ریال جریمه نقدی تا زمان تسویه بدهی محکوم کرد. این تصمیم قطعی و لازم الاجرا است و فقط در دادگاه بین المللی داوری ورزش (CAS) طبق ماده 89 4 4 قانون انضباطی قابل اعتراض است.

* همچنین در خصوص تخلف باشگاه پارس جنوبی جم با خودداری از اجرای حکم مجید علیاری به نمایندگی از حسن جمشیدی با در نظر گرفتن کلیه مستندات و محتویات پرونده از جمله شکایت دادستان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون علیرغم وجود مهلت قانون انضباطی مصوب 1397 و انقضای یک ماه از تاریخ صدور حکم و عدم کسب رضایت از مجید علیاری / 000/000 ریال نسبت به بدهی در این مدت و سایر ادله و امارات در صورت تخلف باشگاه و هیئت انضباطی با رعایت مجازات های بند ب ماده 89 و مواد 118 و 119 قانون انضباطی تا تسویه بدهی جیهپارس. باشگاه جم را به محرومیت از ثبت نام بازیکنان جدید محکوم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید