38 میلیارد تومان برای قراردادهای عجیب خارجی وارد کنید! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه خواستار ورود نهادهای نظارتی به موضوع قراردادهای منعقد شده به ویژه با بازیکنان و مربیان خارجی شد. در این فرآیند افرادی پذیرفته شدند که یا به دلیل عملکرد هیچ توجیه فنی و اقتصادی برای حضور خود نداشتند یا کارآمد و کارآمد بودند، اما مطالبات خود را به موقع پرداخت کردند و در زمان جدایی نیز متعهد شدند که برای جلوگیری از آسیب به باشگاه اقدام نکنند. .

الزام باشگاه به نهادهای ذیربط از جمله سازمان بازرسی کل کشور و سایر ادارات که به دلیل الزام ذاتی ممکن است و باید وارد چنین مواردی شوند، بر این اساس است که اجرای بخش بزرگی از دارایی و بودجه محدود باشگاه با مشکل مواجه است. کسب کردن. صرف پرداخت هایی شد که یا جواب نداد یا اصلاً نباید می شد.

الان مشکلات زیادی داریم و گلایه هایی از قانونی که اعضای تیم در حال حاضر مطرح می کنند وجود دارد و باشگاه اگر این پرداخت های بین المللی را نداشت اصلا این کار را انجام نمی داد. اگر از سرمایه باشگاه برای جبران اموال گذشته استفاده نمی شد، در شرایط فعلی که هنوز قرارداد با دلال منعقد نشده است، پرداخت به بازیکنان به روز می شد و درآمد دلال و اسپانسر مصرف می شد. برای پوشش هزینه های آینده

از زمان روی کار آمدن مجید صدری، باشگاه پرسپولیس تنها یک میلیون و 300 هزار دلار در دو مورد ماریو بودیمیر (560 هزار دلار) و گابریل کالدرون (740 هزار دلار) بابت قراردادهای منعقد شده در آن زمان پرداخت کرده است. قراردادهایی که قرار بود منعقد شود و برای جدایی منعقد نشده بود پرداخت شد. صحبت از رقمی نزدیک به 38 میلیارد تومان فقط برای این دو مورد است که در حال حاضر از چرخه مالی باشگاه خارج شده بودند. اگر این مهره ها در پرسپولیس گم نمی شد مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان وجود نداشت. حتی اگر در زمان جدایی آنها فقط برای توافق بر سر جدایی تلاش می شد، بسیاری از چهره ها در باشگاه باقی می ماند و چه موانع و مشکلاتی از طریق پرسپولیس برطرف نمی شد.

در باشگاه پرسپولیس این باور واقعی وجود دارد که در زمان این اشتباهات باید بخشی از خسارت را مدیران باشگاه جبران کنند، چرا که پرسپولیس مجموعه ای است متعلق به مردم. از طرفداران نیز همیشه خواسته شده است که مدیران ضامن خسارات ناشی از اشتباهات خود باشند. این باید رویه ای باشد که از تکرار آن در آینده جلوگیری کند.

از این پس، باشگاه پرسپولیس در همه چیز شفافیت بیشتری خواهد داشت تا هواداران را در جریان حقایق و زوایای مختلف مشکلات موجود قرار دهد. تا زمانی که به برنامه ها و منافع باشگاه لطمه ای وارد نشود، به منظور رعایت حق آگاهی هواداران از مشکلات تیم و باشگاه مورد علاقه خود و جلوگیری از سوء استفاده برخی از حاشیه سازان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید