باز هم لفاظی موساد علیه ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش مهر به نقل از الجزیره، «یوسی کوهن» رئیس سرویس اطلاعاتی موساد رژیم صهیونیستی همزمان با رایزنی های دیپلماتیک ایران با غرب علیه تأسیسات هسته ای کشورمان صحبت کرده است.

وی در سخنانی که از شبکه 12 رژیم اشغالگر پخش شد، گفت: از طرف موساد متعهد می شوم که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نکند. دستیابی به یک توافق بد هسته ای با ایران امکان پذیر نخواهد بود.

قبلا، پیش از این نفتالین بنتنخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گوی تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا گفت که ایران از باج هسته ای به عنوان یک تاکتیک مذاکره استفاده می کند و باید به این اقدام با توقف فوری مذاکرات و اقدام سختگیرانه قدرت های جهانی پاسخ دهد. بودن.

لازم به ذکر است که آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه ایران را فرآیند غنی سازی اورانیوم خالص ۲۰ درصد با آبشار یا خوشه ای متشکل از ۱۶۶ نیروگاه پیشرفته IR-6 در این کارخانه اعلام کرد. فردو او آغاز کرده است.

اکنون نخست وزیر اسرائیل با اشاره به گزارش آژانس مدعی شد که تهران تعهدات هسته ای خود را نقض کرده است و معتقد است که قدرت های جهانی باید مذاکرات هسته ای با تهران را بر این اساس متوقف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید