تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر پس از انتشار مقاله ای با موضوع تغییر در کابینه سر روابط عمومی این وزارتخانه با رفع استعفای رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی، انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه برای ساخت چهار میلیون خانه و سایر اقدامات کلان در این منطقه را تکذیب کرد.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با دو ظرفیت برای ارائه خدمات به ملت بزرگوار ایران اداره می شود. در منطقه مسکن و حمل و نقل و همچنان فعال است و انتشار این گونه گزارشات کذب انگیزه کارمندان و مدیران این وزارتخانه را برای اجرای چهار میلیون و سایر اقدامات کلان در این زمینه ایجاد می کند. خیر هاهد.

به اطلاع عموم مردم بزرگوار ایران اسلامی و مخاطبان محترم می رساند، عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمامی زیربخش ها به طور کامل در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر شده است که به منزله آغاز فعالیت و آغاز سال جهش در خدمات

استناد خبرگزاری رسمی به کانال تلگرامی مبنی بر انتشار گزارش هایی با تیتر نادرست «اولین تغییر در کابینه اصلی» به دور از حرفه ای بودن است و امید است به جای انتشار این گونه موارد ساختگی، به بازگرداندن سرمایه های اجتماعی از دست رفته بپردازد. و اعتماد عمومی را جلب کند.

بینندگان و شهروندان گرامی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجعی برای انتشار گزارش های مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه از جزئیات رویدادها و فعالیت ها روزانه از طریق این پایگاه منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید