فرماندار دزفول از برنامه ریزی برای برگزاری جشن پنج کیلومتری غدیر در این شهرستان خبر داد



به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول، علیرضا خردمند روز جمعه افزود: جشن غدیر امسال دزفول با مشارکت ده‌ها مسجد، حسینیه، هیات مذهبی و تشکل مردمی به صورت با شکوه و حماسه آفرین از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پنجم تیر ماه همزمان با عید سعید غدیر از میدان “رودبند” تا میدان “مقاومت” برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم برای مشارکت در این جشن باشکوه اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی با کمک مردم، موکب‌ها، گروه‌های جهادی، حسینیه‌ها و مساجد دزفول برنامه ریزی شده است.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن جشن‌های عید غدیر در این شهرستان گفت: امسال، دومین سالی است که جشن غدیر به طول پنج کیلومتر با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی دزفول برنامه ریزی شده است که در طول این مسیر ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

خردمند، عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان دانست و افزود: برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امیدافزایی در جامعه، در افزایش عشق به ولایت نیز نقش موثری خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، علاقه مندان برای هماهنگی و مشارکت در برپایی مواکب اطعام و پذیرایی، فرهنگی و هنری، سرگرمی و ورزشی می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۶۶۴۳۹۸۰۵ تماس بگیرند.

از دهم ذی‌الحجه همزمان با عید سعید قربان تا ۱۸ ذی‌الحجه که مصادف است با عید سعید غدیر به نام دهه ولایت و امامت نام‌گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید