مدل باریک‌تر گلکسی زد فولد 6 احتمالاً پاییز امسال در چین عرضه می‌شود


به‌ گفته یکی از منابع آگاه بازار، ظاهراً سامسونگ قصد دارد پاییز امسال نسخه باریک‌تر و سبک‌تر گلکسی زد فولد 6 را با نام «گلکسی زد فولد 6 اسلیم» در چین عرضه کند.

حساب کاربری IceUniverse در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پستی به این موضوع اشاره کرده است. به‌ گفته این افشاگر معروف، نسخه اسلیم گلکسی فولد 6 که غیررسمی خبرهای مختلفی درموردش منتشر شده، ممکن است همان گلکسی W25 باشد که برای بازار چین و احتمالاً کره‌جنوبی در نظر گرفته شده است. پیش‌تر گفته شده بود که این نسخه قرار است اکتبر عرضه شود.

گلکسی زد فولد 6‌ اسلیم را نباید با زد فولد 6 FE که نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر این سری خواهد بود، یا زد فولد 6 که ماه آینده در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی می‌شود، اشتباه گرفت.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم پاییز امسال به چین می‌آید

به‌ نظر می‌رسد براساس اطلاعات فاش‌شده، گلکسی زد فولد 6 اسلیم، سبک‌تر و نازک‌تر از زد فولد 6 معمولی باشد و نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به اندازه 7.6 اینچی نسل‌های قبلی خواهد داشت. این دستگاه با تراشه اگزینوس عرضه خواهد شد و به‌دلیل حذف لایه دیجیتایزر یا تاچ، از پشتیبانی S Pen برخوردار نخواهد بود. این اقدام کلیدی برای کمک به کاهش ضخامت دستگاه است.

البته باید در نظر داشت این تغییر ممکن است به‌تنهایی باعث سبک‌تر و باریک‌تر شدن دستگاه نشود.

این اولین‌ باری نیست که نام زد فولد 6 اسلیم در خبرهای غیررسمی مطرح می‌شود، ماه می گزارش مشابهی منتشر شد که ادعا می‌کرد این گوشی تاشوی نازک و سبک اوایل 2025 همراه سری S25 رونمایی خواهد شد.

درنهایت باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای سری گلکسی زد فولد 6 دارد.

دیدگاهتان را بنویسید