۵تا از بهترین دفاتر مهاجرتی کانادا


اگر می‌خواهید فرآیند اخذ ویزا برای مهاجرت به کانادا به‌راحتی انجام می‌شود لازم است از موسسه‌ای با کارشناس‌های برتر کمک بگیرید. موسسه‌های مختلفی در ایران این خدمات را ارائه می‌دهند که شناخت بهترین آن‌ها تاثیر زیادی در قبولی درخواست اخذ ویزا دارد.

با انتخاب بهترین دفتر مهاجرتی کانادا، کارشناس‌های آن‌ موسسه می‌توانند با توجه به مدارک و سوابق شغلی شما بهترین روش دریافت ویزا را پیشنهاد دهند تا احتمال تایید درخواست افزایش پیدا کند. به همین دلیل در این مقاله به‌معرفی بهترین دفاتر مهاجرتی پرداخته‌ایم تا انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

موسسه مهاجرتی ایران کانادا

موسسه مهاجرتی ایران‌ کانادا یکی از باسابقه‌ترین دفاتر مهاجرتی در کشور محسوب می‌شود که با بیش از 15 سال سابقه تاکنون توانسته افراد زیادی را به هدف خود یعنی مهاجرت به کانادا برساند.

این موسسه، تحت مدیریت خانم گل‌نسا عزیزی است و کارشناسان حاذقی در آن به ارائه مشاوره می‌پردازند. ضمن اینکه تعدادی از وکلای مهاجرتی این موسسه در کانادا حضور دارند تا در مقصد نیز بتوانند به افراد برای داشتن زندگی راحت در یک کشور غریب کمک کنند.

به‌طور کلی باید گفت مهاجرت فرآیند پیچیده‌ای دارد و نمی‌توان یک روش را برای همه افراد مناسب دانست. پس اشخاص باید با بررسی روش‌هایی که توسط دولت کانادا پشتیبانی می‌شوند بهترین روش را برای خود انتخاب کنند.

این موضوع فرآیند مهاجرت را پیچیده‌ می‌کند. البته کارشناسان موسسه مهاجرتی ایران کانادا دانش کاملی درخصوص قوانین تعیین‌شده توسط دولت این کشور دارند و پس‌از بررسی شغل، مدرک، میزان سرمایه و سن هر متقاضی می‌توانند بهترین راه‌کار مناسب برای او را پیدا کنند.

در این موسسه از زمان شروع مراحل مهاجرت به کانادا تا مستقل شدن و برنامه‌ریزی برای چگونگی زندگی در این کشور، به افراد مشاوره ارائه می‌شود. در واقع همراهی و خدمات پس‌از اخذ ویزا از مهم‌ترین دلایل انتخاب این موسسه به‌شمار می‌آید.

موسسه ایران کانادا طی سال‌ها فعالیت خود توانست پرونده‌های بسیاری را با موفقیت به‌اتمام برساند و افراد زیادی را راهی این کشور کند. متقاضیان دریافت ویزای سرمایه‌گذاری، تحصیلی، توریستی یا حتی افرادی که هنوز نمی‌دانند کدام روش برای مهاجرت آن‌ها مناسب است، با انتخاب موسسه مهاجرتی ایران کانادا می‌توانند علاوه‌بر پیدا کردن بهترین راه‌کار احتمال موفقیت خود را افزایش دهند.

متقاضیان مهاجرت به این کشور با مراجعه به سایت موسسه ایران کانادا می‌توانند اطلاعات خود را در فرم ارزیابی وارد و از خدمات 20 دقیقه مشاوره رایگان استفاده کنند. با این کار تا حدودی از روش‌های موجود و مناسب‌ترین راه‌کاری که برای آن‌ها وجود دارد مطلع می‌شوند.

موسسه مهاجرتی ویزا موندیال

دیگر موسسه معتبری که برای مهاجرت به کانادا می‌توانید روی آن حساب کنید، ویزا موندیال است. در این موسسه مهاجرتی نیز کارشناسان باتجربه و حاذقی فعالیت می‌کنند تا با کمک آن‌ها بتوان مسیر اخذ ویزا را با سهولت طی کرد.

این موسسه بیش از یک دهه است که به علاقه‌مندان به زندگی در کانادا کمک می‌کند تا مسیر آسانی برای اخذ ویزا طی کنند. موسسه ویزا موندیال در طول این مدت حدودا 12000 پرونده موفق در کارنامه خود ثبت کرده است.

تفاوتی ندارد قصد دریافت ویزای تحصیلی دارید یا می‌خواهید با سرمایه‌گذاری به کانادا مهاجرت کنید، درهرصورت ویزا موندیال در تمام مسیر اخذ ویزا و مهاجرت به شما کمک می‌کند. با انتخاب این موسسه دیگر لازم نیست نگران ریجکت درخواست خود باشید. چراکه کارشناسان با دقت تمام مدارک و نامه‌های لازم را ارسال می‌کنند.

موسسه مهاجرتی ملک پور

اگر به‌دنبال موسسه‌ای برای آسان‌سازی فرآیند اخذ ویزای کانادا هستید موسسه مهاجرت ملک‌پور با ارائه خدمات متنوع به شما کمک می‌کند. در واقع باید گفت کارشناسان این دفتر در تلاش‌اند با ارائه بهترین راه‌کارها، مسیر دریافت ویزا را هموار سازند.

موسسه ملک ‌پور با ارائه مشاوره رایگان یا تخصصی این امکان را فراهم می‌کند تا با چالش‌هایی که در مسیر اخذ ویزا کانادا وجود دارد آشنا شوید و با اطلاع از مراحل و مدارک مورد نیاز، جلوی بروز هرگونه اشتباه را بگیرید.

مهاجرت به کانادا با کمک این موسسه با کم‌ترین چالش و مشکل امکان‌پذیر است. همچنین اگر موفق به دریافت ویزا شده‌اید و اکنون در کانادا زندگی می‌کنید درصورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات مشاوره این موسسه بهره‌مند شوید.

ضمن اینکه دکتر ملک‌پور به‌صورت خصوصی نیز مشاوره ارائه می‌دهد تا با استفاده از این خدمات دیگر هیچ ابهامی درخصوص نحوه مهاجرت، بهترین روش برای اخذ ویزا و چگونگی زندگی در کشور کانادا نداشته باشید.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

در لیست بهترین موسسه‌های مهاجرتی که با خدمات نوین به متقاضیان کمک می‌کنند تا فرآیند دریافت ویزا را با سختی کم‌تری پشت سر بگذارند نام موسسه مهاجرتی پارسی کانادا نیز دیده می‌شود. این مرکز حدودا سال 10 سابقه فعالیت رسمی دارد و در این مدت به افرادی زیادی خدمات مشاوره ارائه داده است.

به‌طور کلی باید گفت متقاضیان مهاجرت به کانادا باید برای دریافت ویزای کاری، سرمایه‌گذاری، تحصیلی یا استانی اقدام کنند. انتخاب بین این روش‌ها تنها با بررسی دقیق مدارک و وضعیت هر فرد امکان‌پذیر است. کارشناسان موسسه پارسی کانادا این بررسی را انجام می‌دهند تا در نهایت، بهترین مسیر را به هر فرد پیشنهاد دهند. این فرآیند باعث می‌شود احتمال قبولی درخواست و موفقیت پرونده افزایش پیدا کند.

موسسه مهاجرتی وای ال جی

دیگر موسسه‌ای که در مسیر مهاجرت به کانادا و انتخاب بهترین روشی که احتمال تایید درخواست را افزایش می‌دهد به افراد خدمات می‌رساند موسسه مهاجرتی وای ال جی است. این مرکز با بهره‌مندی از کادری مجرب، خدمات مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد تا هیج فردی بدون آگاهی از مراحل و مدارک مورد نیاز، اقدام به ارسال درخواست نکند.

این موسسه که با نام شرکت حقوقی بین‌المللی گروه یزدانی نیز شناخته می‌شود بیش از 18 سال سابقه دارد. افرادی که می‌خواهند اقامت دائم یا موقت بگیرند اما هنوز نمی‌دانند کدام روش برای مهاجرت آن‌ها مناسب‌تر است می‌توانند از کارشناسان خبره موسسه مهاجرتی وای ال جی کمک بگیرند تا فرآیند اخذ ویزا و رفتن به کانادا آسان‌تر شود.

جمع‌بندی

مهاجرت به کانادا بدون اینکه از شخصی حاذق کمک بگیرید تا بهترین روش مناسب با موقعیت خود را پیدا کنید بسیار دشوار و خسته‌کننده است. ضمن اینکه گاهی انتخاب روش نامناسب باعث رد درخواست می‌شود. ازاین‌رو موسسه‌های مختلفی به‌وجود آمد تا با ارائه مشاوره، این مسیر را آسان کنند. از بهترین این موسسه‌ها می‌توان به دفتر مهاجرتی ایران کانادا، ویزا موندیال، ملک‌پور، پارسی کانادا و وای ‌ال ‌جی اشاره کرد.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید