۵ سریال جذاب برای طرفداران زخم کاری


اگر از طرفداران سریال «زخم کاری» هستید و به دنبال سریال‌های دیگری با همان سطح از هیجان و جذابیت می‌گردید، در اینجا ۵ سریال مشابه زخم کاری پیشنهاد می‌دهیم که می‌تواند شما را سرگرم کند. هر یک از این سریال‌ها دارای داستان‌های پیچیده و شخصیت‌های جذاب هستند که شما را به دنیایی جدید می‌برند.

۵. سریال شهرزاد

سریال مشابه زخم کاری

شروع پخش: ۱۳۹۴
خالق: حس فتحی
بازیگران اصلی: ترانه علیدوستی شهاب حسینی مصطفی زمانی پریناز ایزدیار غزل شاکری
تعداد فصل : ۳

وقتی شهرزاد منتشر شد بازار سریال سازی در ایران جان دوباره‌ای گرفت. حسن فتحی که سابقه خلق سریال‌های خوبی مثل شب دهم، مدار صفر درجه و میوه ممنوعه را در کارنامه داشت شهرزاد را خلق کرد. فتحی قصه عاشقانه خود را به دوران مصدوق برد و رنگ و بوی سیاسی به آن داد. داستان چه بود؟ یک مثلث عشقی بین شهرزاد، فرهاد و قباد. این عاشقانه اما با قدرت، سیاست، خیانت و رازهای ناگفته در هم آمیخته بود. مشکل شهرزاد ضعف فصل دو و سقوط فصل سوم بود!

شباهت شهرزاد با «زخم کاری» در کشمکش‌های عاطفی و پیچیدگی‌های سیاسی نهفته است که داستان را به شدت جذاب می‌کند. احتمالا بعد از دیدن سریال زخم کاری، با انتخاب «شهرزاد»، یک تفاوت فضا جدی را حس کنید چون این دو سریال دو بازه زمانی متفاوت را به تصویر می‌کشند. شاید فکر کنید شهرزاد سریال مشابه زخم کاری نیست. با این همه حسن فتحی غافلگیری‌های خاصی دارد.

۴. سریال ممنوعه

سریال مشابه زخم کاری

شروع پخش: ۱۳۹۷
خالق: امیر پورکیان
بازیگران اصلی: امیرحسین آرمان خاطره اسدی بهاره افشاری پژمان بازغی آتیلا پسیانی امیر جعفری
تعداد فصل : ۳

“ممنوعه” سریالی درام اجتماعی و عاشقانه است که در دو فصل و ۲۶ قسمت ساخته شده است. داستان درباره زندگی چند شخصیت و سه نسل مختلف است که با مشکلات و چالش‌های فراوانی در زندگی خود روبرو می‌شوند. ممنوعه سریال شاهکاری نیست، اما متفاوت و جذاب است.

این سریال با پرداختن به زندگی‌های پیچیده و روابط درهم‌تنیده، شباهت‌هایی با «زخم کاری» دارد که می‌تواند برای بینندگان جالب باشد. زخم کاری عمق بیشتری در مسائل اجتماعی و سیاسی دارد در حالیکه تمرکز ممنوعه بر داستان‌های عاشقانه و روابط بین شخصیت‌ها است. ممنوعه روایتی پر کشش و جذاب دارد و بعد از سریال جسور و خشن زخم کاری می‌تواند حال شما را بهتر کند.

۳.آقازاده

آقازاده بهترین سریال لیست نیست، اما کاملا سریال مشابه زخم کاری است

شروع پخش: ۱۳۹۴
خالق: بهرنگ توفیقی
بازیگران اصلی: امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی، سینا مهراد
تعداد فصل : ۱

“آقازاده” یک سریال درام سیاسی و اجتماعی است که در یک فصل و ۲۸ قسمت ساخته شده است. داستان درباره زندگی پیچیده یک فرزند یک مقام ارشد سیاسی و تلاش‌های او برای دستیابی به قدرت و ثروت است. آقازاده در فضای افشای پرونده اکبر طبری ساخته و نمایش داده شد و بازی‌های جذابی از جمشید هاشم‌پور و امین تاریخ را در آن دیدیم. آقازاده داستانی جذاب و بازیگرانی خوب داشت اما بسیار شعاری بود.

شباهت این سریال با «زخم کاری» در رازها، خیانت‌ها و پیچیدگی قدرت و ثروت است. اگر فساد و زد و بندی که در زخم کاری روایت شد برای شما جذاب است، آقازاده نیز به خوبی می‌تواند با روایت داستانی سیاسی و اجتماعی، نقد ساختار قدرت و فساد در نظام اداری شما را با خود همراه کند.

۲. سریال یاغی

شاید بتوان یاغی در بعضی موارد بهتر از زخم کاری دانست

شروع پخش: ۱۴۰۱
خالق: محمد کارت
بازیگران اصلی: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، نیکی کریمی، امیر جعفری
تعداد فصل: ۱

“یاغی” یک سریال درام اجتماعی و هیجانی است که در یک فصل ساخته شده است. داستان درباره زندگی جوانی به نام جاوید است که در محله‌های پایین شهر تهران زندگی می‌کند و با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو است. او تلاش می‌کند تا از مسیر کشتی‌گیری به موفقیت و شهرت برسد، اما در این راه با پیچیدگی‌ها و مسائل مختلفی مواجه می‌شود که داستان را به شدت جذاب و پرکشش می‌کند. باید اقرار کرد دو سه قسمت ابتدایی یاغی حسابی خوش ریتم و جذاب بود. با این همه با پیش رفتن سریال ضعف‌هایی مشخص شد.

شباهت یاغی با «زخم کاری» در وجود شخصیت‌های پیچیده، روابط پرتنش و داستان‌هایی است که با عمق به مسائل اجتماعی و انسانی می‌پردازند. هر دو سریال با نگاهی واقع‌گرایانه به مشکلات جامعه، زندگی‌های سخت و تلاش برای بقا، مخاطب را درگیر و متحیر می‌کنند. “یاغی” با نمایش مبارزات درونی و بیرونی شخصیت‌ها، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند و می‌تواند پس از “زخم کاری” انتخاب خوبی برای تماشا باشد.

۱.سریال پوست شیر

پوست شیر هر چند سیاسی نیست اما از نظر هیجان سریال مشابه زخم کاری است

شروع پخش: ۱۴۰۱
خالق: جمشید محمودی
بازیگران اصلی: شهاب حسینی، پردیس احمدیه، علیرضا کمالیُ مهرداد صدیقیان، هادی حجازی‌فر
تعداد فصل: ۱

پوست شیر یک سریال درام جنایی و معمایی است که در یک فصل ساخته شده است. داستان این سریال حول محور مردی به نام نعیم شکل می‌گیرد که پس از سال‌ها زندان به به دیدار دخترش می‌رودُ اما دخترش دزدیده می‌شود. در این مسیر، او با چالش‌ها و رازهای پیچیده‌ای مواجه می‌شود که او را درگیر ماجراهای خطرناکی می‌کند.

شباهت پوست شیر با «زخم کاری» در کشمکش‌های روانی، درام‌های خانوادگی و معماهای پیچیده‌ای است که داستان را به شدت هیجان‌انگیز و پرکشش می‌کند. هر دو سریال با روایتی جذاب و پرتنش، مخاطب را تا انتها درگیر می‌کنند و با پرداختن به مسائل اجتماعی و انسانی، عمق بیشتری به داستان می‌بخشند. “پوست شیر” با روایت معماهای پیچیده و شخصیت‌های چندبعدی، انتخاب مناسبی برای تماشا پس از “زخم کاری” است و می‌تواند همان سطح از هیجان و جذابیت را برای بیننده به ارمغان بیاورد.

شما چه سریالی را انتخاب می‌کنید؟

اگر به دنبال سریال مشابه زخم کاری هستنید که شما را با همان سطح از هیجان و جذابیت همراه کند، انتخاب‌های متعددی پیش روی شماست. از داستان‌های معمایی و جنایی پوست شیر گرفته تا درام‌های اجتماعی و هیجانی یاغی، هر یک از این سریال‌ها می‌تواند تجربه‌ای تازه و پرکشش برای شما به ارمغان بیاورد. انتخاب شما هر چه باشد، مطمئن باشید که با دنیایی از شخصیت‌های پیچیده و داستان‌های جذاب روبرو خواهید شد که شما را تا انتها درگیر نگه می‌دارد.

شما بعد از زخم کاری کدام سریال را انتخاب می‌کنید؟‌ پیشنهادی به خارج از این لیست دارید؟

هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید