به جای پرسپولیس می خواهند تیم دیگری را به لیگ قهرمانان آسیا بفرستند! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرنگار مهر افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، به اتفاقاتی که در ابتدای بازی به دلیل اختلاف نظر سازمان لیگ و شرکت توسعه و نگهداری تجهیزات ورزشی رخ داد، اشاره کرد و گفت: تاخیر 30 دقیقه ای او گفت: واقعا زشت است که نیم ساعت در رختکن بمانیم و چیزی را گزارش نکنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به افزایش اجاره بهای ورزشگاه آزادی اضافه کرد: می خواهیم در ومبلی لندن بازی کنیم که میلیاردی می خواهد. ما این پول را نداریم همچنین می توانید وضعیت مالی تیم را ببینید.

وی در پاسخ به اینکه استقلالی ها چنین مبلغی را پرداخت کرده اند، گفت: آنها حتما پول دارند که بدهند اما ما این رقم را نداریم.

پیرو ادامه داد: 40 تا 50 میلیون هوادار داریم که بازی را می بینند و می خواهند فوتبال تیمشان را ببینند. اینکه یک تیم را نیم ساعت در رختکن نگه داریم و بگوییم تبلیغات ارگانیک مشکل دارد کار درستی نیست. همچنین تبدیل به یک داستان برای بازی ها شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بله! همین مبلغ را دریافت کردیم. امیدوارم مشکلات حل شود.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 خاطرنشان کرد: هشدار می دهم. آقایان نگویند ما مشکل داریم که چرا نمی گویند. اگر شما روزنامه نگاران را می شناسید، من هم می دانم. خیلی وقت است اما نمی گویند چه مشکلاتی دارد. هشدار می دهم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می خواهند پرسپولیس را با تیم دیگری جایگزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید