کسانی که از برجام خارج شده اند حق اظهار نظر در مورد کرج را ندارند – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه اولین سالگرد شهادت محسن فخری زاده در جمع خبرنگاران گفت: امکانات کرج به مشکل مربوط می شود برجام Je a ti v برجام آنها هیچ کاری نکرده اند و نمی توانند ادعا کنند، بنابراین چنین چیزی برای جمهوری اسلامی هرگز قابل قبول نیست.

وی افزود: آنها به تعهدات خود به ویژه در دوره ترامپ عمل نکرده اند و در دوره جدید این فضا تغییر کرده و نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند. یک طرفه یا به تمام تعهدات خود عمل می کنیم مستقر برجام من عمل کردم.

اسلامی تاکید کرد: مذاکرات آینده وین همچنین O این یک موضوع هسته ای نیست، بلکه یک برجام و آن انجام تعهدات طرف مقابل، مهلتی است که ما آرزوی آن را داریم یک طرفه به برجام تعهد تمام شده است، اما این بار باید در عمل نشان دهند که متعهد هستند و پس از تایید تعهداتشان، آنچه را که تعهد می کنیم، انجام می دهیم.

وی همچنین درباره تناقض بین اظهارات رافائل گروسی پس از سفرش به ایران گفت: غوغاسالاری گفته می شود مذاکرات او در تهران شکست خورد. گروسی نیز در فضای مجازی نوشت که این مذاکرات سازنده اما ناتمام بوده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مذاکرات ما با آژانس شفاف و شفاف است مستقر گارانتی و «بر پی تی.انجام خواهد شد و این مذاکرات ادامه خواهد داشت. مذاکرات ناتمام ماند زیرا برخی از مسائل به زمان بیشتری برای تکمیل و زمان کمی نیاز داشت. مذاکرات اخیر مانند آقای گروسی شکست خورده است او نگفت یپی

او گفت: ایران O فعالیت های اصلی آن به دلیل آن بسیار جدی است O مصرفی مانند برق، صنعت، کشاورزی و پزشکی پسندیدن رادیوداروها او می داند که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید