انتشار چهار کتاب «سطح چهار» از مجموعه «کلاس اول، کتاب اول» – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی توسط نشر افق منتشر شده و چهار کتاب دیگر از مجموعه «کلاس اول کتاب اول» نوشته نویسندگان کودک و نوجوان در بازار موجود است. کتاب های «کلاس های اول کتاب اول» در قالب مجموعه «کتاب فندق» منتشر شده است که انتشارات آن را برای خردسالان و نوزادان منتشر می کند.

عناوین «کتاب اول کلاس اول» نوشته نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان برای کودکان کلاس اولی برای مطالعه تهیه و منتشر شده و دارای 5 سطح است. به گزارش نشر افق، سطح اول این کتاب ها برای خردسالانی منتشر می شود که درس های 1 تا 5 کتاب های فارسی کلاس اول را گذرانده اند و می خواهند خواندن کلمات و جملات را تمرین کنند. در کتاب های درسی سطح 2 مطالب بر اساس درس 6 تا 10 کتاب فارسی پایه اول طراحی شده است. در سطح 3 بر اساس درس 11 تا 13، سطح چهارم بر اساس درس 14 تا 18 و کتاب های سطح پنجم این مجموعه نیز بر اساس دروس 19 تا 22 کتاب فارسی گردآوری شده است.

انتشار کتاب درجه یک اول آذرماه سال 1377 آغاز شد و نویسندگان این مجموعه خطاب به والدین خود نوشتند: «اگر می خواهید فرزند درجه یکتان از همان ماه های اول تحصیل کتاب بخواند، این مجموعه آرزوهای شما را برآورده می کند!»

کتاب های سطح 1 و 2 این مجموعه هر کدام با 4 جلد در دی ماه 1377 و سطح 3 با 4 جلد اضافی در خرداد 1378 منتشر و راهی بازار نشر شدند. کتاب های سطح چهارم این مجموعه نیز در شهریور 1378 منتشر شد. در آبان 1378 چهار کتاب سطح پنجم این مجموعه منتشر شد.

در اردیبهشت 1400 پنج عنوان دیگر به کتاب های «سطح 1» این مجموعه اضافه شد و تعداد کتاب های این مجموعه به 25 جلد افزایش یافت. در مهرماه کتاب های جدیدی از زیرمجموعه «سطح 3» به این دسته اضافه شد که شامل «تبریک! نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری ویدا کریمی، «فیل خجالتی» نوشته معصومه یزدانی با تصویرگری سمیه محمدی، «کشتی فسقلوس» اثر لاله جعفری با تصویرگری غزاله بیگدلو و «بابابرفی در شب یلدا» اثر معلّم الهوراتون. .

به تازگی 4 کتاب دیگر مرتبط با «سطح 4» به مجموعه اضافه شده است. این کتابها عبارتند از: “عصر بخیر هواپیمای مسافربری” نوشته مژگان کلهر و تصویرگری غزاله بیگدلو “جشن تولد ویژه” نوشته لاله جعفری و تصویرگری ویدا کریمی بچه هیولا و اژدهای چشم ژله ای نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری غزاله باروتیان و “نامه های خرس جان” نوشته معصومه یزدانی و تصویرگری آمنه اربابون.

این کتاب ها در 52 صفحه مصور، با شمارگان 3000 نسخه و قیمت 28000 تومان منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید