بیانیه استقلال پس از بازی با پرسپولیس – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حساس ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 و 15 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. تساوی بدون گل انجام شده.

حسینی: دربی شانسی نداشت اما پنالتی ما جواب نداد

سید حسین دروازه بان استقلال پس از دیدار با پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساس است و بازی زیبایی نیست. امروز فرصت های زیادی وجود نداشت، اما دیدید داوران مقابل ما هستند. آن طرف زمین فهمیدم پنالتی است اما داور آن را نگرفت، اگر امتیاز این خطاها اضافه می شد با 20 امتیاز در صدر جدول قرار می گرفتیم. درست نیست؛ همه اینها را امتحان می کنیم و با یک اشتباه همه چیز زیر سوال می رود. ما سه هفته در مسابقات پیروز شدیم، اما بعد از آن همه داوران علیه ما بودند.

دروازه بان استقلال تاکید کرد: به دلیل خاص بودن دربی موقعیت های زیادی در بازی ایجاد نشد. بازیکنان استرس خودشان را دارند. هر دو تیم مراقب هستند، اما اگر پنالتی بود، حالا یک بر صفر می بردیم. بنیادی فر داور مسابقه سعی کرد اشتباه نکند اما متاسفانه مشکلی پیش آمد.

حسینی درباره نیمکت نشینی در دیدارهای قبلی استقلال گفت: امسال سعی کردم آمادگی بیشتری نسبت به سال های گذشته داشته باشم. این برای من خوب است، من با سال های قبل تفاوت دارم، اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت بیرون برود. من به این تصمیم احترام گذاشتم.

چشمی: شجاعت اعلام پنالتی را داشته باش

روزبه چشمی هافبک استقلال با انتقاد از بنیادی فرا داور این دیدار گفت: جرات داشته باشید و پنالتی را نشان دهید. هم برای ما و هم برای تیم حریف.

وی افزود: دربی زیبا نبود. نه ما و نه آنها خوب بازی نکردیم. من از هواداران عذرخواهی کردم. در بازی مقابل صنعت نفت آبادان همه آن موقعیت ها را تبدیل به گل نکردیم، درست است اما شما پنالتی خود را بگیرید. ما 20 فرصت بدست نیاوردیم. مجازات خود را دریافت خواهید کرد. شما یک کارت درست کنید. آنها در بازی قبل دو پنالتی واضح نگرفتند و امروز هم پنالتی دریافت نکردیم. هواداران نباید سوار این موج شوند چون فرصت نداده ایم. بله حق با آنهاست و درست است اما باید از این دو مسابقه 6 امتیاز می گرفتیم. شما فقط نمی توانید به کیفیت بازی پایبند باشید.

بابک مرادی: مشکلات به زودی حل می شود

بابک مرادی که در لیست استقلال مقابل پرسپولیس نبود، درباره وضعیت پس از بازی خود گفت: مشکلات کوچکی وجود دارد که به زودی برطرف می شود. جایی نمی روم و در استقلال می مانم. من استقلال را دوست دارم چون تیم مورد علاقه من است و مطمئن باشید با قدرت برمی گردم.

او درباره اتفاقاتی که بین او و مربی رخ داد و باعث شد او از تمرین باز بماند، گفت: مشکلات کوچکی بین ما وجود داشت که به زودی برطرف می شود. من به یک باشگاه رفتم و صحبت کردم و به زودی تمام می شود. من به همه احترام می گذارم. من احترام نمی گذارم، اما دوست دارم به من احترام بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید