جدایی رادوشویچ از پرسپولیس یک رسوایی مدیریتی است – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدایی ناگهانی بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: من به عنوان یک ایرانی واقعا شرمنده او هستم. خجالت آور است که با خارجی ها این گونه رفتار شود. رادو قرارداد داشت و هیچ توجیهی برای مسئولان باشگاه وجود نداشت. آیا آقایان از جزییات عهدنامه ایشان که با ایشان این گونه برخورد کردند بی اطلاع بودند؟

سرمربی سابق دروازه بان های پرسپولیس تاکید کرد: رادو پنج سال در پرسپولیس بود و جز سهم فنی چیزی نداشت. او دومین دروازه بان باز تاریخ پرسپولیس بود. چنین سرنوشتی از این جهت رقم می خورد که به هر دلیلی به شورا پول نمی دهیم و مدام به او دروغ می گوییم.

وی تاثیر مدیریتی بر عملکرد تیم را یادآور شد: آقایان می گویند مسائل مدیریتی به مسائل فنی ربطی ندارد. راستی اگر حامد لک در همان جلسه با یک هوادار مصدوم یا اخراج می شد، غیر از کادر فنی و پرسپولیسی ها چه کسانی مصدوم می شدند؟ واضح است که کوچکترین رفتار مدیریتی هم مربوط به رختکن است و تاثیرگذار است.

سیدی در ادامه انتقاد از عملکرد مدیران پرسپولیس گفت: اگر کار شما مدیریت نیست چرا نمی روید در خانه هایتان استراحت کنید؟ اینطوری پرسپولیس ضرر کمتری می کند. شرم آور است که مدیران وقت پرسپولیس با شورا قرارداد بستند تا باشگاه نتواند به تعهدات خود عمل کند. ضمن اینکه به نظر من هنوز مدیریت درستی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تاثیر این اتفاق در ذهن بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس حرفه ای شده اند. تنها کسی که در شوک خواهد بود کادر فنی تیم خواهد بود. خیلی بد است که یحیی گل محمدی جایگزینی ندارد و باید حامده لک را حداقل یک نیم فصل بدون حریف وارد میدان کند.

جدایی رادوشویچ از پرسپولیس یک رسوایی مدیریتی است

دیدگاهتان را بنویسید