مشکل طارمی با گلزنی سرمربی پورتو – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، فوتبالیست های پورتا فردا شب در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ پرتغال با براگا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای پورتو که 35 امتیاز بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا است و تداوم رهبری تیم بسیار مهم است.

سرجیو کونسیچ سرمربی پورتا امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و شرایط را برای تیمش توضیح داد.

بخشی از این نشست خبری به مهدی طارمی اختصاص داشت. مهاجم ایرانی پورتو که در 8 بازی قبلی این تیم گل نزده است، از این نظر شرایط خوبی در پورتو ندارد.

سرمربی پورتا در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد طارمی طراوت لازم برای رسیدن به محوطه جریمه حریف و زدن ضربات نهایی را ندارد، پاسخ داد: نه، اینطور نیست. ببینید چند بار در محوطه جریمه ظاهر می شوند.

وی افزود: این دوره هایی است که بازیکنان پشت سر می گذارند. گاهی از سه موقعیت هر سه را تبدیل به گل می کنند و گاهی از 13 موقعیت یک گل هم نمی خورند. بخشی از کار ما این است که سعی کنیم شرایط را برای بازیکن به حداکثر برسانیم تا پیشرفت کند و پیشرفت کند، بتواند گل بزند و همچنین در برنامه های دیگر شرکت کند.

سرمربی پورتا گفت: «او می‌داند که رفتارش برای چیزی که ما می‌خواستیم، یعنی گلزنی و تلاش برای پیروزی خوب نبود. این یکی از مشکلاتی بود که در پایان بازی بدشانس بودیم، اما در نهایت تقصیر این یا آن بازیکن نیست. تقصیر همه است

سرپرست پورتو تاکید کرد: اگر در بازی فردا مقابل براز بازیکن مطمئنی در ترکیب اصلی باشم، آن وندل است. می توانید فردا بنویسید که او در لیست اصلی تیم است.

مشکل طارمی با گلزنی سرمربی پورتو

دیدگاهتان را بنویسید