نفس های استقلال برای برد بند آمد/ برد سخت پنالتی – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نود ارومیه در چارچوب مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 17:30 روز یکشنبه برگزار شد که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. زمان اضافی. سجاد تجرلو در دقیقه 58 نود و آرمان رمضانی در دقیقه 87 در استقلال ضربه زدند. استقلال در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

آبی های پایتخت در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم کمتر مطرح نود ارومیه به برتری رسیدند و یک بازی اختصاصی ارائه کردند که با موقعیت های متعددی برای میهمانان همراه بود.

فرهاد مجیدی که در این دیدار روی نیمکت موقعیت های بیشتری می داد، شاهد بازی هجومی تیمش بود اما گل نودا در نیمه اول در دو مرحله مانع از باز شدن دروازه شد. هشت بازیکن استقلال در ترکیب امروز اکثرا روی نیمکت حضور داشتند تا فرصت خودنمایی و نشان دادن مهارت خود را داشته باشند.

رضا منصوری دروازه بان نودا ارومیه که در نیمه اول بازی با استقلال دقایق سختی را تجربه کرد در 45 دقیقه ابتدایی به دلیل اتلاف وقت در ثانیه های پایانی کارت زرد گرفت.

در نیمه دوم استقلالی ها تلاش بیشتری برای گلزنی کردند اما با وجود بازی، دروازه او در دقیقه 58 باز شد. در این صحنه بازیکن 90 از جناح راست نفوذ کرد و ضربه او در میانه راه به زانوی سجاد تجارلو برخورد کرد و به دروازه آبی پایتخت نفوذ کرد.

پس از این گل، فرهاد مجیدی با انجام چهار تعویض، هجومی تیمش را حفظ کرده و به باختی که پیش از رسیدن به گل منتظرش بود، برسد.

استقلالی ها که حملات زیادی را روی دروازه نودو ارومیه برای رسیدن به تساوی و بارها روی دروازه حریف طراحی کرده بودند با درخشش دروازه بان حریف مواجه شدند اما در نهایت در دقیقه 87 آرمان رمضانی که یکی از تعویض های مجیدی بود ضربه ای به گل زد. سر.

در وقت اضافه هر دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند. استقلال 90 دقیقه قدرتی برای ادامه حملات روی دروازه میهمان نداشت.

در نهایت روی ضربات پنالتی کار کردند که هر دو تیم اولین ضربات خود را به گل تبدیل کردند. ضربه دوم استقلال را سعید مهری زد که نود ارومیه دروازه بان آن را مهار کرد و علیرضا رضایی ضربه دوم نودا را مهار کرد.

ضربه سوم استاخال را بابک مرادی به گل تبدیل کرد. ضربه سوم نود ارومیه هم تبدیل به گل شد تا کار دو تیم به تساوی ادامه یابد. پنالتی چهارم استیرهال توسط امیرعلی صادقی به گل تبدیل شد. محمد تفتیان شوت چهارم دهه 90 را برای پاس به استقلال فرستاد.

آرش رضاوند با زدن ضربه پنجم استقلال، پیروزی 4 بر 2 استقلال و صعود به مرحله بعد را قطعی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید