نمونه اولیه تاکسی هوایی پرنده – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


این وسیله نقلیه را می توان به صورت عمودی از روی زمین بلند کرد و بدون نیاز به باند فرودگاه یا هلیپورت فرود آمد. همچنین هزینه های نگهداری آن به اندازه هلیکوپتر نیست.

اکنون محققان این شرکت تصمیم به ساخت نمونه اولیه خودرو گرفته اند. هدف آنها ساخت یک ماشین پرنده تمیز و سازگار با محیط زیست با استفاده از نیروی محرکه الکتریکی است.

با این حال، آنها اذعان دارند که فناوری باتری فعلی برای استفاده در این وسایل نقلیه کافی نیست. بنابراین آنها به چیزی غیرعادی رسیدند و سپس به چیزی غیرعادی رسیدند.

این وسیله نقلیه از پاهای پرنده خود برای فرود مسافران استفاده می کند و سپس به سمت عقب متمایل می شود تا زاویه مناسبی برای بال های خود ایجاد کند. دو پروانه نیز روی بال ها نصب شده است. سیستم درایو در مرحله بعد شروع به کار می کند و نیروی بالابر مورد نیاز برای بلند کردن وسیله نقلیه را فراهم می کند. این وسیله نقلیه ماکرو نیز نامیده می شود.

فرآیند بلند کردن وسیله نقلیه از روی زمین ساده نیست. وقتی وسیله نقلیه به اندازه کافی بلند می شود، ارابه فرود کوچک می شود و میکروب ها مانند هواپیماهای معمولی به پرواز ادامه می دهند.

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت، تیم سازنده ادعا می کند که ماکروبات با یک بار شارژ 150 کیلوگرم بار حمل می کند و 150 کیلومتر را طی می کند. حداکثر سرعت این وسیله نقلیه 180 کیلومتر در ساعت است.

استارت آپ ادعا می کند که این هواپیما می تواند بر روی سطوح ناهموار فرود بیاید. ماکروبات ها مانند سایر تاکسی های هوایی به گونه ای طراحی شده اند که توسط انسان ساخته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید