گلزنی بد فقط دربی را فاش کرد/ برتری پرسپولیس مقابل استقلال – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس گفت: باید حقیقت را بگوییم که می توانستیم با همین نتیجه بازی را پیش بینی کنیم. دلیلش هم این است که در تمام فوتبال باشگاهی کشور هفته هایی کم گل داریم.

وی که سابقه گلزنی در دربی پایتخت با پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد، افزود: متاسفانه همه باشگاه ها دچار کمبود گل شدند. این مشکل را در دربی به وضوح می دیدیم که نه تنها گلزن نداریم، بلکه بازیکن تاثیرگذاری برای ایجاد موقعیت گل هم نداریم.

خلیل افزود: مهاجمان موقعیت های گل کمی به دست می آورند و به همان اندازه که مهاجمان فرصت های کمی را از دست می دهند.

گل نخوردن در دربی/پرسپولیس که تنها برتری مقابل استقلال را داشت

وی از تاکتیک های دو تیم در دربی پایتخت 97 انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: شاید خیلی ها فکر می کردند که نبود تماشاگر از استرس استقلال و پرسپولیس در بازی خودشان بکاهد. با این حال نشاط تاکتیکی در هر دو تیم به خصوص در نیمه اول شاهد نبودیم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تنها مزیت دیروز پرسپولیس نسبت به استقلال، در دست گرفتن توپ و انتقال آن به خط حمله بود که به دلیل کیفیت فنی بالای بازیکنان پرسپولیس بود. حرکات فردی استقلال باعث عصبی شدن آنها شد و توپ ها را لو داد.

وی در خصوص اعتراضات گسترده به داوران و عملکرد داوران گفت: در رده نونهالان هم می بینم که پرخاشگری وجود دارد و مربی و بازیکن به داور اعتراض می کنند، طبیعی است که بازیکن در چنین فضایی رشد منفی داشته باشد.

وی درباره نارضایتی هواداران از کیفیت پایین فنی در دربی گفت: فکر می کنم کمتر شاهد جذابیت های حاشیه ای باشیم که هواداران به دنبال آن هستند. مسلما هجوم بازیکنان به لیگ های اروپایی بر عملکرد سایر بازیکنان لیگ برتری نیز مشخص است.

خلیلی درباره اینکه پرسپولیس چه شانسی برای برد دارد؟ وی تاکید کرد: فکر می کنم پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است. این تیم در رختکن خود روحیه ای استادانه دارد و اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده است. وقتی پرسپولیس گل نمی زند دیگر تیم ها هم نمی توانند گل بزنند. الان زنگ خطری برای پرسپولیس نیست چون سایر تیم ها هم ضعیف هستند.

گل نخوردن در دربی/پرسپولیس که تنها برتری مقابل استقلال را داشت

دیدگاهتان را بنویسید