اعطای دو جایزه ویژه در حوزه مدیریت شهری و فناوری آب



دبیر هجدهمین جشنواره شیخ بهایی با اشاره به برگزاری دو جایزه ویژه مدیریت شهری و فناوری آب دراین جشنواره گفت: در این دو بخش از ایده‌های برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، سعید آجلی در نشست خبری امروز که در محل وزارت علوم برگزار با اشاره به سابقه ۱۸ ساله  رویداد فن آفرینی و کارآفرینی شیخ بهایی گفت: داروی نهایی طرح‌های بخش فن آفرینی این جشنواره روز ۵ شنبه در صندوق نوآوری و شکوفایی انجام خواهد شد.

وی ادامه طرح: در بخش طراحان کسب و کار در نهایت ۳ ایده به عنوان طرح های برتر انتخاب می شوند که طرح اول مشمول ۱۵۰ میلیون تومان، طرح دوم ۱۰۰ میلیون تومان و طرح سوم ۷۵ نیز مشمول دریافت میلیون تومان جایزه می شوند.

آجلی، محل برگزاری رویدادهای این جشنواره را در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و محل اعطای جوایز را در هتل عباسی اصفهان دانست و ادامه داد: امسال در این دوره از جشنواره دو بخش ویژه دیده شده که یکی از آنها جایزه مدیریت شهری است که با همکاری شورای شهر اصفهان برگزار می شود و طی آن از طرح های منتخب در حوزه هایی چون مصالح نوین و تحقیقات مرتبط با حوزه شهری تقدیر می شود.

دبیر علمی هجدهمین جشنواره شیخ بهایی، جایزه ویژه فناوری های آب را از دیگر بخش های این رویداد دانست و گفت: با توجه به چالش هایی که استان اصفهان در زمینه آب دارد این بخش با هدف تقدیر از طرح های برتر در حوزه هایی چون خدمات مشتریان، طرح های حوزه خطوط انتقال آب، مدیریت و تامین و توزیع آب و ارتقاء راندمان تصفیه آب برگزار می شود.

به گفته وی، مجموع جوایز این بخش ۶۰۰ میلیون تومان است که به ۳ طرح اعطا می شود.

وی به آمارهای این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۴۸۱ شرکت از ۲۶ استان ثبت نام کردند که ۱۰۲ شرکت به مرحله نهایی رسیده اند.

آجلی خاطر نشان‌ کرد: در بخش طراحان کسب و کار ۹ طرح، در بخش فن آفرینی نوپا ۷ ایده و در بخش فن آفرینی رشد یافته ۹ طرح به مرحله نهایی رسیدند.

به گفته وی، در بخش مدیریت شهری ۱۴ طرح و در بخش مدیریت فناوری های آب ۹ ایده به مرحله نهایی راه یافته اند.

به گزارش ایسنا،  آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره شیخ بهایی روز جمعه ۲۷ اردیبهشت در هتل عباسی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید