رفعت: با گفت و گو با وزیر ورزش متوجه شدیم مشکلات پرسپولیس مدیریتی نیست – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


وی در پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس محکوم به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان بود. این موضوع باعث افزایش استرس بازیکنان و افزایش اشتباهات فردی آنها شد. تعداد پاس های بد آنها بسیار زیاد است و امیدوارم با این تک برد با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند.

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس از دو دیدگاه متفاوت درباره این برد صحبت کرد و گفت: وقتی تیم بعد از چند هفته پیروز می شود اتفاق بسیار خوبی است اما حقیقت این است که میزان اشتباهات فردی همچنان بسیار بالاست. “

وی در تشریح عملکرد بازیکنانی که در ابتدای فصل به شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند، گفت: توقع آنها برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس بیشتر از همیشه است. آنها باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند. متأسفانه فکر نمی کنم هنوز مهارت آنها به حد ایده آلی نرسیده باشد. آقای گل محمدی سعی کرد با دادن فرصت بازی به آنها فرصت بازی بدهد اما سبک بازی آنها نشان می دهد که هنوز جای پیشرفت دارند.

یک کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: تازه وارد بعد از پنج بازی رسمی نباید بگوید هنوز با هم هماهنگ نیستیم. یک تیم حرفه ای تفکر حرفه ای می خواهد و باید تمرکز داشته باشد.

رأفت همچنین از تغییرات بعدی در ترکیب پرسپولیس صحبت کرد و گفت: طبیعی است که سرمربی با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات تصمیم به بازی دادن به آنها بگیرد. گیر میکند. یحیی در هر بازی با تیمش بیشتر آشنا می شود. در چنین شرایطی تغییر کمتری نسبت به گذشته رخ خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان افزود: بازی با نفت مسجدسلیمان به خاطر دربی مهم است. این دیدار می تواند محک جدی برای ترکیب جدید پرسپولیس باشد. پرسپولیس در هر بازی تغییراتی دارد و حالا نباید مقابل استقلال ریسک بزرگی کند. فکر نمی کنم مسجد سلیمانی بتواند پرسپولیس را قبل از بازی سرنوشت ساز استقلال تهران به دردسر بیاندازد.

رأفت با کنایه واکنش حمید سجادی وزیر ورزش به اظهارات یحیی گل محمدی درباره مدیریت پرسپولیس را یادآور شد: به نظر می رسد در پرسپولیس مشکل مدیریتی چندانی وجود نداشته باشد. آقای وزیر به عنوان متولی این ورزش گفت که هیچ ارتباطی بین مسائل مدیریتی و فنی وجود ندارد. به هر حال وقتی وزیر ورزش می گوید اشکالی ندارد دیگر چه باید گفت. به نظر می رسد همه چیز حل شده است و ما آن را نمی دانستیم صبح. مدیریت در باشگاه های بزرگ بسیار مهم است، اما به نظر می رسد به گفته وزیر باید به آن هم نادیده گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید