سلامت جهانی: هنوز مشخص نیست که آیا قبیله اومیکرون از دلتا خطرناکتر است – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیه آلیوم، سازمان بهداشت جهانی، گفت که هنوز اطلاعاتی دارد که می تواند نشان دهد مسیر Omicron تاج به دلیل مسیر دلتا جدی تر و خطرناک تر است.

سازمان بهداشت جهانی روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «هنوز مشخص نیست». مسیر Omicron قدرت انتقال بالاتر در مقایسه با سایرین مسیر آره به حساب می آید دلتا دارند.

این بیانیه می افزاید که برخی از مناطق آفریقای جنوبی این کار را انجام داده است مسیر Omicron مشخص شده است که آنها دارای افزایش بروز بیماری عروق کرونر قلب هستند آناند و کارشناسان در حال بررسی هستند که آیا این موضوع صدق می کند یا خیر مسیر Omicron مرتبط است یا عوامل دیگری پشت آن است.

سازمان بهداشت جهانی همچنین گفت که هنوز مشخص نیست که آیا Omicron در مقایسه با دیگران مسیر آره به حساب می آید دلتا سلامتی بیماران بیشتر در خطر است. بعید به نظر می رسد که افزایش تعداد بیماران در بیمارستان های آفریقای جنوبی به دلیل افزایش تعداد کل بیماران باشد و نه تعداد آنها. مسیر Omicron بودن.

این آژانس افزود که اطلاعاتی که نشان دهنده عوارض باشد در اختیار ندارد مسیر Omicron با عوارض بیماران با مسیر یای کرونا دوم متفاوت است و تعیین کننده میزان خطرناک بودن آن است مسیر یک آفریقایی جدید روزها تا هفته ها طول می کشد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) همچنین تاکید کرد که نمایندگان این سازمان با تیمی از کارشناسان فنی در ارزیابی اثرات کار می کنند مسیر مطالعات جدید آفریقایی در مورد اثربخشی واکسن های موجود و در حال حاضر مورد استفاده همچنان یک عامل کلیدی در کاهش عوارض جدی و مرگ و میر است. میر آن ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید