گلایه پرسپولیس از خبرنگار صداوسیما و بازیکن سابق استقلال – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، پرسپولیس نوشت: بدون شک اکثر برنامه های ورزشی صدا و سیمای ایران در راستای توسعه ورزش و فوتبال قدم برمی دارند و رسالت خود را برای رسیدن به عدالت و عدالت انجام می دهند، اما مواردی وجود دارد که اقدام می کنند. هر از چند گاهی بدون رعایت صداقت و عدالت و حتی بدون رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی و آسیب جدی به نهادها و روحیه جامعه.

پرسپولیس چندی پیش از این منطقه مصدوم شد که در برنامه ساعت 20:30 به اوج خود رسید. در همین راستا سید مجید صدری نامه اعتراضی و شکایتی را به پیمان جبلیم رئیس سازمان صدا و سیما ارسال کرد. در این نامه با اشاره به فیلم های مستند از برخورد منفی برخی برنامه سازان نسبت به پرسپولیس و هوادارانش انتقاد شده است.

پرسپولیس امیدوار است با توجه به رویکرد روشن سازمان صدا و سیما که در برنامه ها منعکس شده است، با نظارت بیشتر دستگاه های ذیربط این سازمان، اتفاقات در صدا و سیما به ویژه در برنامه های تخصصی تحت تأثیر حب و بغض رنگی یا … فشار و ارتباطات.”

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس بدون نام بردن از خبرنگار صداوسیما شکایت کرد.

این باشگاه همچنین از امیرحسین صادقی (مدافع سابق استقلال) به دلیل اظهارات کذب به پرسپولیس و یکی از اعضای تیم شکایت کرده است. او اخیراً در اظهاراتی به توهین و بدنامی پرسپولیس و عوامل آن از جمله حمید مطهری پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید