آمریکا باید هر چه زودتر از منطقه خارج شود وگرنه فرار می کند – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی وی صبح پنجشنبه همزمان با اولین سالگرد شهادت عبدالرسول استوارد محمود آبادی گفت: برای بشریت به راه افتادیم.

وی افزود: در زمانی هستیم که باید به اهداف سیدالشهدا رسیدیم تا حکومت جهانی امام زمان (عج)عج) و او صادق بود.

فرمانده قدس تاکید کرد: در مراسم بزرگداشت شهدا پیام های متعددی شنیده شد که اولین آن یادآوری به خانواده شهدا است که ملت جمهوری اسلامی ایران همواره یاد و خاطره شهدا را در میان خود نگه داشته است. .

سردار قاآنی وی ادامه داد: اساس جامعه اسلامی این است که مردم در خون شهدا تداوم داشته باشند تا جامعه در مسیر اعتلای الی الله باشد در حالی که روحیه مشترک همه شهدا این است که به دنبال انجام وظایف خود بودند.

وی در خصوص ویژگی های شهدا گفت: شهدا پس از انجام وظیفه تمام تلاش خود را کردند تا از هر چه داشتند برای پیشرفت اسلام و کشور استفاده کنند و این در حالی است که شهدا همیشه به درگاه خداوند متوسل می شدند تا بتوانند اهداف خود را دنبال کنند. . “رسیدن.

فرمانده قدس معتقد است اگر فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه در جامعه جاری باشد، هر مشکلی در جامعه حل می شود.

سردار قاآنی وی خاطرنشان کرد: راه حل زندگی آبرومندانه مندان فقط از مسیر جبهه عبور می کند و این فرهنگ 2 سال جنگ اجباری را به دفاع مقدس تبدیل کرده است، نباید فراموش کرد که شهدا معلمان افتخاری منطقه و جهان هستند. آناند و این مدرسه برای همه آزادیخواهان جالب است یای دنیا اینجاست

وی خاطرنشان کرد: تا فرهنگ شهادت و جبهه گیری نیروهای انقلابی ایران باعث شده است که مردم مظلوم جهان مانند فلسطین و یمن بدون ترس با دشمنان خود روبرو شوند.

سردار قاآنی وی ادامه داد: دوران برداشت بز به پایان رسیده است و آمریکا جایگاه خوبی در بین هیچ کشوری در دنیا نداشته است. هر جا او باعث اختلال در عملکرد شد.

فرمانده قدس خطاب به دولت مردان آمریکا گفت: تا زمانی که فرصت هست از جغرافیای اطراف ایران خارج شوید وگرنه با بدترین رفتار به زودی از منطقه فرار خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید