ارمنستان از کشته شدن سرباز در مرز آذربایجان خبر داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع ارمنستان روز جمعه از کشته شدن یک سرباز ارمنی و زخمی شدن هشت سرباز دیگر در تیراندازی در مرز با جمهوری آذربایجان خبر داد.

وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: 10 دسامبر در جریان عملیات نظامی آذربایجان در مرز شرقی، یک سرباز یکی از یگان های نظامی وابسته به وزارت دفاع ارمنستان کشته و 8 تن دیگر زخمی شدند. (منطقه گیکارکونیک).

در این بیانیه آمده است که حال شش مجروح وخیم و دو تن دیگر جراحات متوسط ​​و خفیف دارند.

در همین حال، ارمنستان و جمهوری آذربایجان یکدیگر را به اقدامات تحریک آمیز و بمباران مواضع نظامی یکدیگر در روز پنجشنبه متهم کردند.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد: نیروهای مسلح آذربایجان در 9 دسامبر در اقدامات تحریک آمیز جدید، ساعت 16:25 با انواع سلاح ها مواضع نظامی ارمنستان را در منطقه گیکارکونیت در مرز دو کشور هدف قرار دادند. “

در این بیانیه آمده است: ارمنستان اقدامات متقابل انجام داده و آتش‌سوزی تا ساعت 17 ادامه داشت.

از سوی دیگر، وزارت دفاع آذربایجان با صدور بیانیه ای نیروهای ارمنستان را به اقدامات تحریک آمیز در منطقه مرزی کلبجار متهم کرد و اعلام کرد: نیروهای ارمنی حدود ساعت 15 به وقت محلی مواضع نیروهای آذربایجانی را بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است که ارتش آذربایجان اقدامات و واکنش های مناسبی را در این زمینه انجام داده و وضعیت میدانی به طور کامل تحت کنترل نیروهای آذربایجانی است.

دیدگاهتان را بنویسید