زندگی روزمره زندگی مدرن در روزهای سیاه نویسنده کتاب دوم – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



مجموعه داستان «روزگار سورمه ای، نویسنده کتاب دوم» نوشته بهار رهادوست با شمارگان هزار نسخه در 96 صفحه و بهای 17 هزار تومان به گزارش خبرنگار مهر، همچنان از سوی نشر نشر منتشر شد. .

این کتاب شامل 10 داستان کوتاه با این عناوین است: «ساده اما سخت»، «روزهای تاریک نویسنده کتاب دوم»، «عوارض جانبی»، «از دور»، «جذابیت پنهان او»، «من و مه». و بارها، «نان و زندگی»، «از عشق»، از پرو تا تهران «و» خانه – خیابان».

نویسنده در این داستان ها توانسته زندگی روزمره زندگی مدرن را به تصویر بکشد. شخصیت‌های این داستان‌ها دغدغه‌های اجتماعی و همچنین مشکلات روزمره دارند و همین باعث می‌شود که آنها خوب باشند. قلم نویسنده نیز خاص است و بر داستان ها روحیه زنانه حاکم است.

در قسمتی از داستان «عوارض جانبی» این مجموعه می خوانیم: برو و به فکر خودت نباش، کارم می تواند مرا به تنگنا بکشاند. راستش را بخواهید گاهی اوقات ناراحت می شوم و فکر می کنم با همه غریبه هستم. شاید تقصیر من نیست و اعمال دیگران عجیب و نامفهوم است. “اگر الان به روانشناس مراجعه کنم و او از من بپرسد که چه چیزی مرا آزار می دهد، چه جوابی می دهم و از کجا شروع کنم؟”

بهار رضادوست (زادهٔ ۱۳۲۵) نویسنده و شاعر است. وی پیش از این مجموعه شعری با عنوان «چهار غم»، «شش لحظه محال»، «شعر بی هوازی»، «غم سپید»، «پنج پرده از چهار فصل عشق» و کتاب داستانی «چرا نبود» سروده است. من یک نویسنده بزرگ هستم؟» روش فرهنگ‌سازی روایی.

دیدگاهتان را بنویسید