اکران فیلم مهمان ناخوانده همزمان با شب یلدا – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم تئاتر عروسکی «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی نصرت الله کریمی به مناسبت شب یلد به مدت دو روز به صورت رایگان در سایت کانون اکران می شود.

این نمایشنامه اقتباسی آزاد از نمایشنامه «مهمانان ناخوانده» فریده فرجام است که در سال 1345 توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد و بارها تجدید چاپ شده است.

بر اساس این گزارش، به مناسبت شب بلند یلد در 30 و 30 آذر ماه 1400، فیلم تئاتر «مهمان ناخوانده» به صورت رایگان اکران می شود و تماشاگران می توانند به همراه دوستان و خانواده خود به تماشای این فیلم بنشینند.kpf .ir سایت اینترنتی. .ردن.

این بازی درباره مهمانان خانه مادربزرگ من است که در آن یک شب روباهی به جمعی از مهمانان ناخوانده ملحق می شود که برخلاف قول او یک خروس را می دزدند و …

نمایش «مهمان ناخوانده» ماه ها در قالب نمایش عروسکی در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت.

هنرمندان مشهوری چون جعفر ولی، کامبیز صمیمی مفخم، مرضیه برومند، مسعود کرامتی، مریم سعادت، عادل بزدوده، شاپور پورامینی، فریبا جدیکار و آزاده پورمختار در آن بازی کردند.

طراحی و تزیین صحنه توسط هنرمند زنده یاد کامبیز صمیمی، مفخم و طراحی و ساخت عروسک ها توسط زنده یاد نصرت الله کریمی، عادل بزدوده و رحیم دوستی از هنرمندان برجسته عرصه تئاتر و سینما انجام شده است. بهروز غریب پور نیز مدیر تولید و حسن دادشکار دستیار تولید این بازی بودند.

نصرت الله کریمی به لطف استقبال تماشاگران، این نمایش را با همکاری تهیه کننده امور سینمایی کانون پرورش فکری به فیلم نمایشی تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید