سرم را به خاطر باخت به استقلال خم نمی کنم / نمایش فوق العاده ای داشتیم – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز بین تیم های استقلال و سپاهان برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار که از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد، جعفر سلمانی (36) برای استقلال گلزنی کرد.

محرم نویدکیا پس از پایان بازی گفت: نیمه اول واقعا خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم همین رویه را باز کردیم. استقلال یکی دو موقعیت خوب داشت و مقابل ما خوب بازی نکرد. در ابتدای نیمه دوم آنها چندین موقعیت خوب داشتند. 8 یا 9 موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می کنم که تلاش زیادی کردند و می توانستند این مسابقه را ببرند اما متاسفانه شکست خوردیم. باید لیگ را ادامه دهیم. روند تیم بسیار خوب بود و آنها بازی فوق العاده ای انجام دادند. برخی از ضررها ارزش آن را دارد. امروز یکی از آن روزهایی بود که چون خوب بازی کردیم، اعصابم را از دست ندادم.

سرمربی سپاهان برای تقویت تیم نسبت به فصل گذشته گفت: چند بازیکن خوب را از دست دادم و به جای آن سه چهار بازیکن گرفتم. اتفاق خاصی در تیم ما نیفتاد. من در تلاش بودم تا بازیکنانی را جذب کنم که بتوانند جایگزین بازیکنان جداگانه شوند. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم که تماشاگران را سرگرم می کند. ما نیاز به زمان داریم و باید از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم.

او درباره پیش بینی هایش برای پایان فصل گفت: از این به بعد نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی می افتد. ما تمام تلاش خود را می کنیم اما کادر فنی و عملکرد تیم باید در پایان فصل توسط مدیران باشگاه تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید