هزینه اخذ وام مسکن به نصف کاهش یافت – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، قیمت اوراق مسکن در دو هفته اخیر به دنبال ورود سفته بازان و برات بوده است. بازان در این بازار قیمت های نجومی به 113 هزار تومان رسید که هزینه اخذ وام 480 میلیون تومانی را در پی داشت. فردا خرید خانه زوج تهرانی به 108 میلیون تومان می رسد.

محمدحسن علمداری در این خصوص اعلام کرد: در شرایط زیر افزایش رفاه حال مشتریان و متقاضیان تسهیلات اقامتی از محل اوراق حق تقدم، در آستانه هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک، متقاضیان تسهیلات می توانند تنها 50 درصد تسهیلات مورد نیاز و 50 درصد تسهیلات را خریداری کنند. بدون خرید اوراق بهادار و از تسهیلات بدون تسهیلات پرداخت می شود.

ادامه: در حقیقت به متقاضیان تسهیلات 400 میلیونی تعلق می گیرد فردا از محل قرارگیری اوراق در شهر تهران که پیش از این برای اخذ این وجوه باید 800 اوراق می خریدند و به بانک ارائه می کردند، اکنون تنها با خرید و ارائه 400 اوراق می توانند تسهیلات 400 میلیون تومانی دریافت کنند.

علمداری خاطرنشان کرد: این امتیاز برای متقاضیان اسکان از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده است هااله مسکن هم می شود. تجهیزات هااله مسکن در حال حاضر 80 میلیون تومان در سراسر کشور است. متقاضیان پیش از این برای دریافت این ابزار باید 160 اوراق را خریداری می کردند، اما اکنون می توانند 50 درصد از این تعداد یعنی 80 اوراق را برای تهیه این ابزار خریداری و عرضه کنند. هااله .ردن.

وی تاکید کرد: این امتیاز برای متقاضیان اسکان در تمامی شهرها و استان های کشور در نظر گرفته شده است و متقاضیان در سراسر کشور می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

علمداری گفت: با این تهیه شده پیش بینی می شود هزینه دریافت تسهیلات برای متقاضیان به نصف کاهش یابد و در نتیجه قدرت خرید آنها در بازار مسکن افزایش یابد. این فرصت در حقیقت این فرصت خوبی برای تمامی متقاضیانی است که قصد خروج از کشور را دارند اسناد اقدام تجهیزات تهیه کنید و مسکن بخرید یا بسازید.

به گزارش مهرا، مستقر بخشنامه بانک مسکن به شعب در این رابطه نرخ سود ابزار خرید مسکن بدون سپرده و هااله تعمیر بدون سپرده 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت تجهیزات خرید مسکن بدون سپرده مذکور 96 ماه یعنی 8 سال می باشد. همچنین حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات هااله زندگی بدون سپرده مذکور 60 ماه یعنی 5 سال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید