مجازات استقلال صادر نشد/ قاضی در مورد پرسپولیس اشتباه کرد – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حساس ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران امروز شنبه 13 آذرماه از ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز شد. .

سعید مظفری زاده درباره عملکرد داور 97 دربی گفت: داور در مجموع عملکرد خوبی را ارائه کرد. در اواسط نیمه دوم البته اتفاقی افتاد که منجر به درگیری شد. بنیادی فر به اشتباه توپ استقلال را تشخیص داد در حالی که روزبه چشمی برای پرسپولیس خطا کرد و کمک داور به داور گفت اما او همچنان به کار خود ایمان داشت.

وی افزود: بنیادی فر در اواسط نیمه دوم و پس از این اتفاق توجه خود را از دست داد و نتوانست به خوبی قضاوت کند. او در صحنه اشتباه کرد که استقلالی ها به دلیل اینکه معتقد بودند باید به نفعشان پنالتی شود به آن اعتراض کردند و به دلیل تمرکز نداشتن استقلال را تنبیه نکرد.

مظفری زاده ادامه داد: هر دو کمک های بنیاد فر هر دو خوب عمل کردند. ظهیری و ایلدروم عملکرد خوبی داشتند و با وجود اینکه پرسپولیس به آفساید معترض بود، حق با کمک اول داور بود. داور در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد داوران در مجموع خوب بود اما در دقایق پایانی بنیادی فر توجه خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید