مراسم یادبود محمد سعید جباری برگزار می شود – مهر | ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادبود «محمد سعید جباری» فعال در عرصه فرهنگ و رسانه با اهدای نشان سعید و رونمایی آیینی از کتاب «دومین آزاده» اثر «محمدرضا شرفی خبوشان» برگزار شد. چهارشنبه 11 آذرماه ساعت 18 با حضور خانواده، مهمانان و برخی از اصحاب رسانه.

سید رضا کاظمی دبیر برنامه روایت سعید در خصوص این برنامه گفت: این مراسم فقط خاطره یک نفر نیست، بلکه معرفی سفری است که آقای سعید در دوران حیات خود در عرصه علمی و فرهنگی خود سپری کردند. نوعی جهاد تبلیغاتی در اسناد و اخبار و اطلاع رسانی بود. آثاری که از خود به جای گذاشت بیشتر از تمام زندگی او بود.

وی در تشریح محتوای این مراسم بزرگداشت بیان کرد: این برنامه با دو رویکرد به ارائه فعالیت های سعید جباری، رونمایی از کتاب «دومین آزاده» اثر محمدرضا شرفی خوخوشان از سعد و اعطای نشان سعید به خاتمه تجلیل خواهد بود. خانواده وی، سخنرانی جمعی از مهمانان و مسئولان.

دبیر مراسم روایات سعید از مشارکت مراکز و نهادهای ذیربط در برگزاری این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم با حضور حوزه هنری، مجموعه اسلامی سپهر، سفیرفیلم، شبکه اجتماعی سپهر و نشریه «سعد» برگزار می شود.

محمدسعید جباری، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران، از بنیانگذاران سفیر فیلم و مدیر اجرایی خبرگزاری نسیم آنلاین است. وی در آذرماه ۱۳۹۵ بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

دیدگاهتان را بنویسید