مصاحبه مجله لیگ قهرمانان با طارمی; از ارتش تا پرسپولیس – ادامه خبر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی یکی از گزینه های برنده جایزه پوشکاش ۲۰۲۱ (زیباترین گل سال جهان) است. او به دلیل ضربه قیچی اش به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در لیست قرار گرفت.

طارمی به لیگ قهرمانان اروپا گفت: زمانی که فوتبال را شروع کردم، در سن 6 سالگی همیشه لیگ قهرمانان را می دیدم. این بازی ها در ایران خیلی دیر شروع شد.

او گفت: «این اولین باشگاه من در زادگاهم بود. هر چه از فوتبال می دانم به لطف پدرم است. همه چیز از آنجا شروع شد و من شروع به بازی برای تیم اصلی کردم.

طارمی ادامه داد: بعد مجبور شدم به خدمت سربازی بروم و 18 ماه خارج از فوتبال باشم. این حق ایران است. بعد رفتم پرسپولیس و باورم نمی شد. پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران است. باور نکردنی بود از آنجا اروپا و تمام اتفاقات خوبی را که از آن زمان برایم رخ داده را تماشا کردم.

پورتا مهاجم ایرانی در مورد گل قیچی به چلسی گفت: زمانی که در ایران بودم و برای پرسپولیس بازی می کردم، چندین ضربه را روی دوچرخه (قیچی) امتحان کردم. برخی از این گلوله ها به تیرک اصابت کرد، برخی دیگر از دست رفتند. فکر می کردم در یک بازی مهم گل بزنم.

طارمی تاکید کرد: از روزی که بازنشسته شدم همیشه سعی کردم به چیزی برسم که بتوانم به آن افتخار کنم. من از دوران کودکی از آنچه در حرفه ام به دست آورده ام راضی هستم. من بسیار افتخار می کنم و بسیار خوشحالم که این اتفاق برای من افتاد.

مهاجم ایرانی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی بچه بودم نمی خواستم مثل هیچ بازیکن دیگری باشم، فقط می خواستم خودم باشم: مهدی طارمی.

دیدگاهتان را بنویسید