هر وقت خواستیم برای استقلال تلاش کردیم / مستحق سه امتیاز بودیم – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حساس ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 و 15 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. تساوی بدون گل انجام شده.

یحیی گل محمدی در خصوص این دیدار گفت: بازی امروز زنده بود و بیشتر بازی را در اختیار داشتیم. ما شانس خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم برنده شویم. هر وقت می توانستیم حریفان را روی زمین هل دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در دو سه صحنه اتفاقی برای داور افتاد که بازی را به سود حریف برگرداند. او قرار بود به خاطر اشتباهش به روزبه چشمی کارت زرد بدهد که به او اخطار نداد و من و امید را به او اخطار نکرد. علیشاه کارت را داد. در مجموع قضاوت مسابقه سخت بود و در مجموع داوران خوب بودند.

گل محمدی ادامه داد: خوب بازی کردیم و توانستیم ریتم بازی را کنترل کنیم. هر زمان که لازم بود توانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم. باید برای دیدار بعدی آماده شویم.

گل محمدی به حضور تنها مهاجم در ترکیب پرسپولیس افزود: با دو مهاجم بازی کردیم. هم عیسی آل کثیر و هم امید علیشاه روی زمین بودند. با اضافه شدن علیشاه در اواسط پیشروی توانستیم توپ را حفظ کنیم. اگر می توانستیم از فرصت استفاده کنیم، برنده میدان می شدیم.

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر عدم تحقق وعده های مالی از سوی مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: همه می دانند که چقدر مشکلات مالی بزرگی داشته و داریم. البته امروز آقای صدری 15 درصد سپرده داشت. تلاش زیادی می خواهد. این تلاش ممکن است کافی نباشد و بیشتر به تصمیم گیرندگان مربوط می شود. ما هم تا جایی که می توانیم در این مورد نظر می دهیم. ما تا جایی که بتوانیم روی مسائل روحی بازیکنان کار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید