هیئت داوران نهایی و منتقدان جشنواره قصه گویی – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی هیئت داوران نهایی و منتقدان بخش های «بین المللی»، «سنتی» و «ملی» بیست و سومین جشنواره بین المللی روایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

سارا قصیر بازیگر، کارگردان و گوینده لبنانی، گیتی خامنه مجری و گوینده مجرب برنامه های تلویزیونی کودک و منصور ضابطیان روزنامه نگار، کارگردان و مجری رادیو و تلویزیون، 25 آذرماه آثار بخش «بین الملل» را قضاوت خواهند کرد. و 17، 1400. همچنین سعید حسام پور، مدیر مرکز مطالعات ادبیات کودکان و نوجوانان دانشگاه شیراز و سعید مجیدی، مدرس صدا و فناوری و مشاور علمی جشنواره است.

این منتقدان در بخش‌های ویژه به نقد راوی‌های منتخب در ایام جشنواره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، داوری آثار توسط محمدرضا یوسفی نویسنده و نظریه پرداز ادبیات کودک و نوجوان، داوود فتحعلی بیگی پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و مهدی چایانی هنرمند و گوینده مجرب خواهد بود. . بخش “آیین های سنتی” 18 دسامبر. منتقدان این بخش کارگردان و مدرس تئاتر، بهاره جهاندوست نقال، مجری و مدرس کتابخوانی شاهنامه و علی خانجانی، نویسنده و کارشناس داستان نویسی هستند.

مریم سعادت بازیگر، کارگردان و مجری عروسک، محمد مسلمی کارگردان و بازیگر برنامه های تلویزیونی و مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر کتاب های کودک و نوجوان در روزهای 19 و 28 آذرماه آثار بخش «ملی» را داوری خواهند کرد. این بخش را حامد زحمتکش بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و سعید مجیدی مدرس صدابرداری و فن بوی به عنوان منتقد همراهی می کنند.

40 راوی در بخش بین المللی، 11 راوی در بخش سنتی و 26 راوی در بخش ملی ارزیابی خواهند شد.

همچنین 4 راوی منتخب داستان های خود را به زبان اشاره برای کودکان و نوجوانان ناشنوا ارائه خواهند کرد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی روایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی دهریزی از 16 تا 15 آذرماه 1309 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری به نشانی خیابان حجاب برگزار می شود. ، تهران.

دیدگاهتان را بنویسید