3000 نفر از مخالفان در سوریه در حال بازگشت به کشور خود هستند – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی سوریه سانا روز شنبه در مرکز شهرک مسکن اعلام شد الکوکمال در حومه جنوب شرق دیرالزور روند آشتی همه جانبه استان ادامه یافت و تعداد افراد مورد بررسی در این روند از مرز سه هزار نفر گذشت.

گزارشگر سانا او روز شنبه گفت که صدها نفر به روند آشتی که در 14 ماه گذشته آغاز شده است، پیوسته اند. این افراد شامل غیرنظامیان تحت تعقیب، سربازان فراری و کسانی که از خدمت سربازی و ذخیره فرار کرده اند می باشد.

بسیاری از کسانی که پیدا شدند ابراز خوشحالی کردند که می توانند به وطن خود بازگردند و زندگی عادی داشته باشند. احمد رشید، علی ال و سام در این زمینه ابراهیم اظهار داشت که مرکز اسکان در الکوکمال آنها به جایی رسیدند که وضعیتشان مشخص شد و به صفوف ارتش عربی سوریه بازگشتند.

محمود چشم ها، عماد القاسم و زندگی العرب آنها با علم به اینکه از منطقه الجزیره برای پیوستن به مرکز آمده اند، از روش های ساده و رفتار خوب کمیته های آنجا صحبت کردند و از همه کسانی که مایل به حضور در مرکز بودند خواستند تا وضعیت خود را مشخص کنند. به فردی که وضعیت او در حال بررسی است، شواهدی ارائه می شود که نشان می دهد دادسرا به تعقیب خود پایان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید