این شلوار جین حتی صدای منتقدان غربی را هم درآورده است/ برای طرح ادرار باید 800 دلار پرداخت کنید! /عکس


این طرح به دلیل شباهت با لکه حاصل از  ادرار  مورد تمسخر کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

شلوار جین جوردنلوکا

شلوار جین با طرح سنگشور عجیب

اما به رغم عجیب و مسخره بودن این طرح، شرکت ایتالیایی-بریتانیایی تولید لباس تا پیش از این به صورت آنلاین کل موجودی شلوارهای جین جدید خود را به فروش رسانده است. این در شرایطی است که رنگ تیره شلوار برچسب قیمت چشمگیر 811 دلاری دارد. نسخه رنگ روشن این محصول نیز 608 دلار قیمت دارد!

شلوار جین  جوردنلوکا که با عنوان “جین لکه سنگشور” معرفی شده است، با طرح عجیب و قیمت قابل توجه خود در شبکه های اجتماعی با انتقاداتی مواجه شده است. بنابر اظهار نظر یکی از کاربران، “شما باحال نیستید، مگر این که شلوار خود را خیس کرده باشید.”

یک کاربر دیگر با کنایه گفته است: “دیگر نیازی نیست برای دستشویی منتظر بمانید، شما می توانید خودتان را خیس کرده و بگویید که طرح خود شلوار است.”

در همین حال، برخی دیگر از کاربران این پرسش را مطرح کرده اند که چرا کسی باید شلوار جینی با این طرح را بپوشد؟ کاربر دیگری طرح شلوار جین جدید جوردنلوکا را خیلی احمقانه عنوان کرده است.

شلوار جین جوردنلوکا

آشنایی مختصر با شرکت جوردنلوکا

شرکت جوردنلوکا در سال 2018 توسط جوردن بوون و لوکا مارکتو تاسیس شد. این برند خیلی زود به دلیل طراحی های غیرمعمول خود مانند شلوارهای جین با زیپ افقی روی فاق یا پیراهن هایی با طرح های نامتعارف یقه و آستین مشهور شد.

بنابر گزارش وگ بیزینس، فروش شرکت جوردنلوکا بین سال های 2022 و 2023 با 15 درصد افزایش به بیش از 500 هزار دلار رسید.

این شرکت شلوارهای جین لکه سنگشور را برای نخستین بار در کت واک مجموعه پاییز/زمستان 2023 خود معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید