تهدید حمله به تاسیسات هسته ای ایران جدی نیست – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


این مطلب را خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی اعلام کرده است مجارستانایهود اولمرت، نخست وزیر سابق اسرائیل در بیانیه ای گفت تلفن یویو او هرگز برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران تلاش نخواهد کرد.

مستقر بر اساس گزارش اولمرت، وی همچنین اعتراف کرد که تمامی اقدامات ادعایی رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران برای بازدارندگی آمریکا از خطرات برنامه هسته ای ایران بوده و این تهدیدها به هیچ وجه جدی نیست.

نخست وزیر پیشین اسرائیل اذعان کرد که 10 سال پیش اسرائیل به این نتیجه رسیده بود که صرف بودجه و آماده سازی ارتش برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران هدر دادن میلیاردها دلار است.

اولمرت از سیاست انتقاد می کند نفتالین بنتنخست وزیر کنونی علیه ایران گفته است که اظهارات وی رقابتی بی رحمانه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل بر سر مشکل هسته ای ایران بوده و خواستار همسویی این کشور با دولت شده است. بایدن در اتخاذ رویکرد دیپلماتیک و صلح آمیز در قبال ایران.

نخست وزیر سابق اسرائیل تاکید کرد که همکاری نتانیاهو و دولت ترامپ در مواجهه با برنامه هسته ای ایران اشتباهی جدی بود که منجر به آسیب بزرگی به اسرائیل شد.

وی همچنین از عملیات مخفی رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته ای ایران حمایت کرد.

این در شرایطی است که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که در پاسخ به هرگونه تجاوزی به آن کشور مصمم و جدی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید