عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی شرع محکوم و ممنوع است – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شمس نیوز، «اتحادیه جهانی علمای مسلمان» روز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد برخی تلاش های برخی کشورهای عربی برای اتحاد با رژیم صهیونیستی و برداشتن گام های عملی برای همکاری با این رژیم بوده است. محکوم. و شرعا حرام است.

در این بیانیه آمده است: اتحادیه جهانی علمای مسلمان تاکید می کند که اقدامات برخی کشورها از جمله امارات و مغرب در ایجاد ائتلاف با رژیم صهیونیستی و گام های عملی برای همکاری با رژیم غاصب، محکوم و ممنوع شرعی است. “

اتحادیه در بیانیه ای بر ادامه حمایت خود از مسجد الاقصی، بیت المقدس و فلسطین اشغالی، مخالفت خود با رژیم اشغالگر و عادی سازی روابط با این رژیم توسط هر کشور یا گروهی تاکید کرد.

در بیانیه زیر آمده است: ما قبلا ما چندین بیانیه در محکومیت عادی سازی روابط با اشغالگران قدس، مسجد الاقصی و فلسطین صادر کرده ایم. اکثر این یک موضوع ummy است.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در پایان بیانیه خود خواستار همه تلاش های مادی و معنوی برای آزادسازی کل سرزمین های اشغالی از جمله مسجد الاقصی و مسجد قدس شریف شد.

شایان ذکر است که چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مغرب از سال 2020 روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز کردند که با مخالفت های گسترده رسمی و مردمی در کشورهای اسلامی و عربی مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید