استعفای استاندار خوزستان رد شد – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش مهر، چند روز پیش عده ای در شبکه های اجتماعی از استعفای استاندار خوزستان به دلیل اختلاف نظر با وزارت کشور در خصوص این انتصاب خبر دادند.

حتی حذف گزارش انتصاب معاون فعلی استانداری خوزستان از پایگاه خبری استانداری نیز باعث اختلاف نظر استاندار و وزارت کشور شد.

در همین حال، استاندار خوزستان پس از انتشار اطلاعاتی در فضای مجازی مبنی بر استعفای استاندار خوزستان، روابط عمومی استانداری در اطلاعیه ای اعلام کرد: این اطلاعات صحت ندارد و تکذیب خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: استاندار خوزستان با این مسئولیت همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و از شهروندان درخواست می شود گزارش های موثق را از منابع رسمی اطلاع رسانی از جمله پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان به آدرس https://news.ostankhz.ir/ دریافت کنند.

برخی منابع اطلاعاتی در این رابطه نوشتند: صادق خلیلیان استاندار خوزستان که از ۱۴ شهریور سال جاری دولت را برعهده گرفت، تاکنون سه بار استعفا داده است.

ماجرا از این قرار است که از نمایندگان مجلس گرفته تا طیف های مختلف سیاسی، خلیلیان برای انتصاب افراد مرتبط با خود تحت فشار بوده و تسلیم انتصاب این افراد نخواهد شد.

به گفته این منابع، خلیلیان آخرین استعفای وی در زمان عملکرد استاندار اهواز بوده است.

شنیده ها حاکی از رایزنی وزیر کشور با چند گزینه برای تصدی استانداری خوزستان است.

دیدگاهتان را بنویسید