به دنبال شاخ مجازی / وقتی بلد نیستی حرف نزن! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پس از اظهارات عجیب و غیرمنتظره سید مجید صدری مدیرعامل استقلال، سرپرست باشگاه پرسپولیس، وی با ابراز تأسف گفت: در آستانه مدیریت دربی باشگاه، باشگاه از شنیدن این حرف تعجب کردم.» که اگر یک بازیکن جوان و کم تجربه استقلال این حرف های مبتذل را بزند، فردی با تجربه مثل مصطفی آجورلو او را نصیحت و توبیخ می کند، اما وقتی مدیرعامل استقلال چنین اظهارات سبکی می کند، دیگر چه باید گفت.

وی گفت: مدیرعامل فعلی استقلال موفقیت های پرسپولیس در پنج، شش سال اخیر را زیر سوال برده تا به سبک وابستگان مجازی فالوورها را دور هم جمع کند! اگر شما که از نظر نظامی و سیاسی در قدرت بوده اید، از قدرت خود برای قهرمانی در لیگ بحث برانگیز سوم حرفه ای استفاده کرده اید، دلیلی برای سرزنش سایر تیم ها وجود ندارد. بالاخره شاید یک بار هم مثل آزادی تهران بتوانید از نیروی سیاسی و نظامی برای قهرمانی در لیگ برتر استفاده کنید و نه چیز دیگر، اما هرگز نتوانید از نیروی غیرفوتبالی برای قهرمانی پنج سال متوالی ایران استفاده کنید.

صدری با اشاره به اینکه این گونه اتهامات به رقیب مستقیم در آستانه دربی در شأن و زیبایی مدیریت باشگاه های لیگ برتری نیست، یادآور شد: آقای آجورلو شما خوب می دانستید که تیم مقابل را تحویل گرفته اید. . در تهران نیامدی که در آستانه دربی چنین حرف و رفتاری بزنی و همه پشیمان شوند.

صدری افزود: شرایط آجورلو را خوب درک می کنم، او با یک سری وعده های توخالی و اسپانسر 500 میلیارد تومانی با درآمد هزار میلیاردی وارد استقلال شد و اکنون مجبور است اکران کند و پوپولیستی صحبت کند. البته تصورم این بود که حداقل یک سال به عنوان یک متقاضی و مدیر مجرب کار کند، زحمت بکشد و بعد از شکست و نتیجه، با چنین حرفه های مسخره ای فرار کند. اما پرسپولیس دو روز است بالای جدول استقلال است، چرا دوستان می ترسند؟! خطاب من به آقای آجورلوست که باید شرایط را برای مدیریت باشگاه استقلال ارزیابی می کرد که مسئولیت را بر عهده گرفت. اما سوال من این است که چرا تا این لحظه، یعنی دو هفته بعد از اینکه شما در بالای جدول بودید، این ادعاهای اغراق آمیز و غیرواقعی را مطرح نکرد؟ باز هم می گویم وضعیت مدیرعامل استقلال را درک می کنم، زیرا علاوه بر وعده های بیهوده ای که در اجرای آنها داد، تیمش در چهار هفته 8 امتیاز از دست داد و باید حرفه های پوپولیستی و عوام فریبانه انجام دهد.

صدری تاکید کرد: دوست دارم به مدیرعامل استقلال کمک کنم و بگویم فرق تیم ما با شما را می دانید؟ پرسپولیس تیمی است که اگر هم در مقابلش باشد باز هم برای پیروزی تلاش می کند تا بجنگد اما تیم شما در تمام این سال ها و این فصل به دنبال بهانه بوده است. اگر گل سالم پرسپولیس به عنوان بازی با صنعت نفت آبادان نادیده گرفته شود، باز هم تلاش می کنیم، گل می زنیم و هیچ بهانه ای نمی گیریم چون یک تیم، یک برنده و یک پیرو هستیم. تیمی که سعی می کند برنده نشود قبل، حین و بعد از بازی به دنبال بهانه می گردد و مدام اظهارنظر می کند. به نظر می رسد در آستانه دربی دوباره همان سیاست بد را در پیش گرفته اید. ضمن اینکه اطمینان دارم این اتهامات که پیگرد قانونی دارد و قطعا پیگیری خواهد شد، انگیزه مربیان و بازیکنان بی وجدان پرسپولیس را برای بازی در روز شنبه افزایش می دهد تا به بهانه ای این کار را انجام دهند.

صدری گفت: انتساب ناکامی سال های گذشته به یک دولت یا یک مسئول قطعا فراری بیش نیست. مدیرعامل رقیب با صحبت های خود فضای هواداران را قبل از دربی متورم کرد و به هواداران خود القا کرد که اگر در دربی با پرسپولیس که بهترین تیم ایران و آسیا است شکست بخورد به عوامل بیرونی برمی گردد. همانطور که در چند سال اخیر شاهد بودیم که همین استقلالی ها و سایر رقبا از رانت های دولتی و سیاسی برای کسب امتیازات ناعادلانه یا تضییع حقوق استفاده و سوء استفاده می کنند.

صدری گفت: آقای آجورلو اصلاً حق با شماست که در دولت های گذشته به خاطر مسئولی قهرمان نشدید، بنابراین یکی دو قهرمانی شما که در دولت های گذشته کسب کردید باید مثل برخی با حمایت های ویژه باشد. مقامات بلندپایه دولتی علنا ​​اعلام کردند که از کدام تیم حمایت می کنند.

صدری ادامه داد: آقای آجورلا، شما که مدعی ورزش هستید، چگونه ادعای کسب نتایج خارج از مستطیل سبز را دارید؟ این رفتار فردی که خود را اخلاقی می داند حتی قبل از دربی هم عجیب است! البته به دلیل نتایج ضعیف در نهایت تحت فشار قرار می گیرید، اما این راه خوبی برای فرار از فشار پشتیبانی نیست! دوران این صحبت ها و این رفتارها به پایان رسیده است و تو راهی متفاوت از خودنمایی و دویدن پیش رو داری تا جایی در دل هوادارانت باز کنی.

سرپرست پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من برای خودم و مدیرعامل مشاوره رایگان مثل تجربه استقلال از علی پروین دارم که اگر نمی توانید صحبت کنید، حداقل یاد بگیرید که صحبت نکنید تا مجمع را مسخره نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید