دروازه بان ایرانی باز هم غافلگیر شد / فاطمه خلیلی بهترین بازیکن – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه مرحله دوم این رقابت ها با تیم های آنگولا، کامرون و ازبکستان در مرحله دوم این رقابت ها برای کسب مقام های بیست و پنجم تا سی و دوم به مصاف تیم های آنگولا، کامرون و ازبکستان می رود. شاگردان راضی امروز شنبه 20 آذر در دومین دیدار خود در این مرحله مقابل آنگولا قهرمان آفریقا با نتیجه 41 بر 8 شکست خوردند.

در پایان این دیدار فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال ایران باز هم غافلگیر شد و عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل آنگولا را از آن خود کرد.

خلیلی که با نروژ تاریخ ساز شد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، حالا در دیدار با آنگولا برای دومین بار عنوان مفیدترین بازیکن زمین را از آن خود کرده است.

هندبالیست های کشورمان در ادامه این رقابت ها روز دوشنبه 22 آذرماه به مصاف تیم کامرون خواهند رفت. کامرون سومین تجربه جام جهانی خود را تجربه می کند و پس از کسب مقام دوم در آفریقا، جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است.

شایان ذکر است تیم هندبال کشورمان برای اولین بار در آسیا به مقام چهارمی دست یافت و جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد. این تیم اولین تیم پوشش داده شده در تاریخ این بازی ها است.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال بانوان از 10 تا 28 دسامبر در اسپانیا برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید