صدای گردشگران پرسپولیسی به صدا درآمد: زود تکلیفمان را مشخص کن! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرنگار مهر، فوتبالیست های پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی 2 بر 2 مقابل هواداران، 16 امتیازی شدند و با چند پله صعود به رده ششم جدول سقوط کردند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به تساوی رسیدند که باز هم خبری از خرید تاجیکستان در این تیم نبود.

وحدت حنان اف و منوچهر صفروف که 17 آبان ماه با عقد قراردادی دو ساله وارد تهران شدند به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات باشگاهی هنوز نتوانسته اند به میدان بروند.

باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت تمامی مطالبات گابریل کالدرون و خواکین سرمربیان سابق تیم از تاجیکستانی ها که هنوز با هیچ رسانه ای صحبتی برای ابراز نارضایتی از شرایط موجود نکرده اند، خودداری می کند.

مدیر برنامه حنانوف و صفروف به تاجیک یحیی مجید صدری گفت که این خرید خجالت آور است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس دوباره به آنها قول بدهد. باشگاه پرسپولیس تاکنون موفق نشده است که قبل از دربی پایتخت سوئیس اعلام کرده بود که قسط سوم و آخر را به حساب این مربی می پردازد، بنابراین شنیده می شود که شفارووا و هنانووا بازی نمی کنند.

این دو بازیکن با وجود حضور در تمرین، به دلیل ثبت نشدن قرارداد، جایی در تاکتیک های یحیی گل محمدی ندارند، بنابراین این مربی نیز از این مشکل ناراضی است.

به نظر می رسد هنانوف و صفروف در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل پیکان قطعا غایب هستند و نمی توانند برای سرخ پوشان به میدان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید