محمد پولادگر در یک قدمی وزارت ورزش / خداحافظی علی نژاد با معاون – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، انتظار می رفت حمید سجادی پس از ورود به میز مدیریتی وزارت ورزش در خصوص معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای پس از ورود به ساختمان وزارت ورزش اولین تصمیم را بگیرد. بسیار مهم است، اما این تصمیم به امروز موکول شده است.

همزمان با حضور حمید سجادی در وزارت ورزش، انواع مختلفی برای معاونت یا مدیریت این وزارتخانه مطرح شد که برخی از آنها به همین معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای نزدیک بودند، برخی از آنها نزدیک به همان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای. اما عدم نتیجه گیری قطعی درباره وزیر ورزش باعث شد این نماینده مهم و صندلی در اختیار مهدی علی نژاد بماند.

علی رقتی یکی از مدیرانی بود که برای معاونت اول وزارت ورزش منصوب شد، مدیر قدیمی و باتجربه ای که در سال های اخیر حضور دائمی در وزارت ورزش داشت و مدتی نیز در این هیئت حضور داشت. باشگاه پرسپولیس یکی دیگر از گزینه های احتمالی برای تصدی این سمت، مهرزاد حمیدی، معاون وزیر ورزش و بهداشت بود که به مرور زمان شانس او ​​کاهش یافت.

این در حالی است که نام محمد پولادگر برای معاونت قهرمانی و توسعه حرفه ای وزارت ورزش نیز مطرح شد اما زمانی که در انتخابات تکواندو آسیا به عنوان نایب رئیس انتخاب شد، شرایط را مهیا کرد و دوباره وارد انتخابات تکواندو ایران شد. بر اساس قوانین جدید انتخابات فدراسیون، او کمتر برای وزارت ورزش شرکت می کرد.

ورود پولادگر به انتخابات تکواندو در 25 دی – ششمین دوره متوالی – حذف وی از لیست معاونت ورزش؛ البته برای مدت کوتاهی چون نام او دوباره به عنوان گزینه اصلی مطرح شد و این بار خیلی جدی تر، تا خبرنگار مهر از وزیر ورزش و مشاورانش در مورد محمد پولادگر و تصدی معاونت مسابقات قهرمانی و وزارت ورزش مطلع شود. توسعه ورزش حرفه ای و حکم وی به زودی صادر خواهد شد.

این در این هفته و شاید امروز اتفاق می افتد. مهدی علی نژاد پس از 22 ماه از وزارت ورزش جدا می شود. علی نژاد در 28 اسفند 1377 با حکم مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش، معاون وزیر در امور قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای شد.

این در حالی است که استعفای مهدی علی نژاد از معاونت قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش بیشتر یک شگرد رسانه ای است و البته تایید می کند که تحقیقات برای جایگزینی او به پایان رسیده و او باید روی صندلی خود بنشیند. این روزها در وزارت ورزش

به هر حال معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش آخرین انتقال مهم حمید سجادی است. وی پیش از این در حوزه ورزش در زمینه مدیریت جمعیت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی، معاونت ورزش بانوان و معاونت مدیریت و معاونت وزارت ورزش تصمیماتی گرفته است. توسعه منابع.

دیدگاهتان را بنویسید