مدافعان استقلال به هماهنگی رسیدند/ پیروزی مقابل پیکان را فراموش کردند – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


صادق ورمزیار وارد شد گفتگو با خبرنگار بیشتر، با توجه پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر: استقلال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. خط دفاعی استقلال در لیگ بیست و یکم عملکرد استثنایی داشته و پس از 9 هفته تنها دو بار دروازه آن باز شده است. مدافعان استقلال در مقابل پیکان مهاجمان را جذب کردند دو برابر دروازه پیکان را باز کردند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلالی تاکید کرد: سیاوش یزدانی این روزها به آماده ترین خط دفاعی لیگ تبدیل شده است. او خط دفاع استقلال را هم هدایت می کند مسئول او گل می زند و گل هم می زند که نشان می دهد از وضعیت روحی و بدنی خوبی برخوردار است.

ورمزیار با انتقاد از گلزنی بد مهاجمان استقلال گفت: متأسفانه مقابل پیکان مهاجمان استقلال که از ابتدا در زمین بودند نتوانستند برای آبی ها گلزنی کنند. این مشکلی است که باید هرچه زودتر توسط کادر فنی به خصوص فرهاد مجیدی که خودش یک مهاجم تمام عیار بود حل شود.

افزود: ارسلان مطهری در دقایقی که به زمین آمد موفق شد دروازه حریف را باز کند اما «رودی .ستدمهاجم خارجی این تیم هنوز نتوانسته گلزنی و انتظارات استقلال را برآورده کند. البته .ستد جلوی پیکان یک بار او توانست در گل اول استقلال نقش موثری ایفا کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلالی ها درباره دیدار روز سه شنبه آبی ها و سپاهان اصفهان تصریح کردند: بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب و پر درگیری بود و گل هایی داشت. هر دو تیم نمی خواهند به یکدیگر ببازند. محرم نویدکیا مربی جوان اما با استعدادی است و قطعا برنامه های ویژه ای برای این دیدار دارد تا با نمایشی کامل به اصفهان بازگردد.

ورمزیار گفت: استقلال هم برد مقابل پیکان را فراموش کند. مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان نیز بر این موضوع تاکید کرد و حالا این تیم باید تا روز بازی روی برد تمرکز کند تا با سه امتیاز در صدر جدول بماند.

دیدگاهتان را بنویسید