مقاله گمشده پرسپولیس پیدا شد/ دیدار با استقلال تکمیل می شود – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


جواد منافی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره دیدار پیش از دربی اصلی مقابل پرسپولیس و استقلال تهران گفت: الان واقعا می توان گفت که هر دو تیم به شرایط خاصی رسیده اند. آناند که برای طرفداران آنها عالی است. استقلال پس از مدت ها به ثبات فنی لازم دست یافت. این تیم با وجود چهار تساوی متوالی، بازی نسبتا خوبی را ارائه می کند و می تواند روی چمن صاف و مساعد با مشکل دروازه هر تیمی روبرو شود. پرسپولیس هم با دو برد متوالی کمی پیشرفت کرد و در میانه میدان دوباره به مهارت بازیکنان باتجربه خود اعتماد کرد.

سرمربی سابق فوتبال پرسپولیس به گلایه های بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اضافه کرد: مشکلات رانندگی از پرسپولیس برطرف نمی شود. آیا می توان گفت که این روند تحت تاثیر مشکلات مدیریتی در تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال است؟ گلزنی او هیچ تیمی ندارد.

وی در ادامه تغییرات ترکیب فنی پرسپولیس بیان کرد: کمال کامیابی نیا حلقه مفقوده مرکز صعود پرسپولیس بود. او از زمان حضور در این تیم به میلاد سرلک و مهدی ترابی آزادی عمل بیشتری داده است. در واقع پرسپولیس اکنون بدون خطر ضدحمله روی دروازه خودی با تمام قوا بازی می کند و تاکتیک های تهاجمی را طراحی می کند.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان جای خالی احمد نوراللهی احساس می شود، گفت: جدایی احمد نوراللهی را نباید به صورت منفرد بررسی کرد. کامیابی نیا مصدوم است و در میانه میدان پرسپولیس دیگر سلاحی برای تخریب بازی حریف و حمله به دروازه ندارد. آنها زوج بسیار خوبی بودند و حالا که کنار هم نبودند پرسپولیس به مشکل خورد.

وی در پاسخ به پیش بینی خود از دربی پایتخت 97 گفت: فکر می کنم دربی خوبی را شاهد باشیم و هر دو تیم این بار چاره ای جز حمله نخواهند داشت.دربی هیجان انگیزی در انتظار ما است.

منافی در خصوص عملکرد مهاجمان دو تیم گفت: عیسی آل کثیر فوق العاده می دود. این امر به دفاع حریف فشار می آورد. قبول دارم عیسی باید گل های بیشتری بزند اما بعید است در یک بازی استقلال به شرایط ایده آل بازگردد. مهدی عبدی با وجود سبک بازی متفاوتش از آل کثیر بسیار باهوش است و ضربات پایانی را به خوبی درک می کند.

یک کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: استقلال هجومی بسیار خوبی دارد. ملکه حما مهره تاثير گذار یپی پرسپولیس باید برای دفاع برنامه داشته باشد ویزا به او پیشنهاد دهید که آزادی عمل کمتری برای مهاجمان استقلال داشته باشد.

منافی در پایان گفت: فکر می کنم این دیدار با وجود اشتباهات فردی پر گل خواهد بود. ای کاش هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند. این شناسنامه فوتبال ایران است.

مقاله گمشده پرسپولیس پیدا شد/ دیدار با استقلال تکمیل می شود

دیدگاهتان را بنویسید