رئیسی قانون حفظ حریم خصوصی / توهین به مجلس را «حرمت نکرد» دانست – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


این یک مکان عالی است نوالنوری وی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نشست مشترک دولت و مجلس گفت: تشکیل این جلسه ابتکار بسیار خوبی بود که مجلس به میدان آمد.

وی افزود: اولین نشست تعاملی مجلس و قوا با قوه قضائیه و دومین جلسه با وزرا و دولت برگزار شد.

نماینده مردم قم در مجلس، برگزاری این جلسات را عامل همدلی و همدلی توصیف کرد رحم و شفقت – دلسوزی دولت و مجلس تشکیل جلسه دادند و گفتند: با انجام این مذاکرات، موانع بین دولت و مجلس برطرف می شود و نمایندگان و وزرا با همکاری و مساعدت به بررسی و رسیدگی به مشکلات کشور خواهند پرداخت.

نوالنوری وی با بیان اینکه قبل از برگزاری جلسه باید مدیریت بهتری صورت گیرد، گفت: قبل از این جلسه باید کار فنی کاملی روی مسائل و اولویت های کشور انجام شود که در جلسه مشترک بررسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور معتقد به عقل سلیم است و برای مجلس و قانون و برای مجلس حریم دارد. تکبر و او مغرور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در هفته های اخیر که سفرهای استانی رئیس جمهور کاهش یافته است، دیدار رئیس جمهور با مجامع استانی افزایش یافته که اقدام مهمی است.

نوالنوری وی گفت: در دولت دوازدهم نوع ارتباط رئیس جمهور و مجلس دهم که مجلس با دولت وقت بود به گونه ای بود که نوبت به سه سال نمایندگان تهران رسید که با رئیس جمهور دیدار کنند. ; هش ییایی نماینده مردم تهران در مجلس دهم که از حامیان سرسخت دولت بود، گفت: مجمع نمایندگان تهران سه سال است که با رئیس جمهور دیدار می کند.

گفت: هاشم ییایی وی که معاون ریاست جمهوری هم بود، بازگو می کرد که اگر با رئیس جمهور وقت تماس می گرفتیم، اگر فردای آن روز جلسه ای نبود، همان هفته با رئیس جمهور دیدار می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تفاوت رئیس و روحانیت در تعامل با مجلس زمین تا آسمان است.

دیدگاهتان را بنویسید