کاملاً حق با رادوشوویچ است / با آبروی هواداران بازی می کنند – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


وی در گفتگو با خبرنگار مهر حسین کلانی درباره جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در این فصل گفت: مشکل کاملا در باشگاه پرسپولیس است. من بارها و بارها می گویم که با یک فرد باید طبق قرارداد حرفه ای رفتار شود. اگر بر سر قرارداد او اختلافی پیش می آمد که آن را شایسته اعداد و ارقام دریافتی نمی دانستند، باید قبل از امضای آن فکر می کردند. امضای مدیر پرسپولیس یعنی اعتبار 50 میلیونی هوادار که متأسفانه با آبرو و آبرو و عشق با آنها بازی می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در تمام سال های گذشته از رفتار مدیران پرسپولیس ناراحت شده بود، ادامه داد: آقایان هنگام عقد قرارداد با افتخار به یادگار عکس می گیرند. در مورد تعهدات هم همه چیز را به گردن دیگری می اندازند و در نهایت می گویند تحریم ها به ما اجازه پرداخت نداده است. الان همه کشور می دانند که ما با بحران ارزی مواجه هستیم، اما شما به عنوان مدیر نمی دانید که باید در عقد قرارداد با خارجی ها مراقب باشید؟

وی تاکید کرد: بوژیدار رادوشوویچ در پنج سال اخیر نشان داده که همیشه از نظر مالی به پرسپولیس احترام گذاشته است. ما می توانیم خودمان را سرزنش کنیم. وقتی بازیکن و مربی خارجی می آوریم و قراردادهای گران قیمت می بندیم، این روزها باید همین استرس را تجربه کنیم.

کلانی با اشاره به تاثیر دلالان در قرارداد با خارجی ها در فوتبال ایران، تصریح کرد: باید دید چه منافعی برای جذب بازیکنان خارجی روی نیمکت وجود دارد. باز هم می خواهم بگویم که رادو با شخصیتش شگفت انگیز بود و تا به حال “با هر سازی” می رقصید، اما دیگر طاقت نیاورد و رفت. او حرفه ای بود و حتی گاهی درک جالبی از اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران داشت. بحث من اصلاً او نیست، بلکه سیستم پیچیده و گسترده دلالی است که چنین فاجعه ای را برای فوتبال به ارمغان آورد.

یک پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا چرخه نارضایتی و به دنبال آن گلایه های خارجی ها از فوتبال ایران به خصوص پرسپولیس تکرار می شود؟ وی گفت: جهل و ناآگاهی باعث می شود که این گونه اتفاقات را بارها و بارها تکرار کنیم. این بی تدبیری ها واقعا هواداران را ناراحت کرد.

کلانی گفت: ما در یک دور باطل قرار داریم. برنامه ریزی مدیریتی وجود ندارد. همه خارجی ها از ما شکایت می کنند و ما در دادگاه های بین المللی بی شرف بازی می کنیم. چرا یک خارجی باید از ما شکایت کند؟

رادوشوویچ کاملاً درست می گوید / آنها با وقار هواداران بازی می کنند

دیدگاهتان را بنویسید