طالب زاده جایی بود که به اختلافات پرداخته شد جبهه فرهنگی انقلاب / جذب چهره جهانی – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان



محمدصادق باطنی تهیه کننده و برنامه ساز با اشاره به ویژگی های نادر طالب زاده در عرصه های مختلف به خبرنگار مهر گفت: زندگی نادر طالب زاده ابعاد مختلفی داشت، از رویدادهای بین المللی و کار در عرصه جهانی گرفته تا ابعاد هنری و حتی رویکرد بدیع او به تولید. و محتوا تمام جنبه های مختلف آن بود.

وی افزود: به نظر من آنچه در حوزه های بیشتری نسبت به سایر حوزه ها می توان انجام داد، بعد مربیگری نادر طالب زاده است. برخی در زندگی هنری خود تعداد زیادی اثر در برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و سریال ها خلق کرده اند و شاید طالب زاده تعداد زیادی اثر هنری در این زمینه نداشته است. با این حال محصول اصلی او چند نفر بودند که یا به طور غیرمستقیم به آنها آموزش می داد یا غیرمستقیم از آنها الهام می گرفت. او از آن اجتناب نکرد و اساساً پرانرژی و پر از امید بود.

وی با اشاره به تاثیر طالب زاده بر مردم باطنی گفت: او در این الهام نقش داشت و از هیچ چیزی دریغ نکرد. من خودم معلم هستم و وقتی کلاسم تمام می‌شود همه چیز تمام می‌شود، اما او اینطور نبود، سعی می‌کرد شاگردش را حتی بهتر از خودش کند و بین شاگردانش اختلافاتی وجود داشت.

وی با اشاره به ویژگی دیگری گفت: نادر طالب زاده از معدود افرادی بود که محل رسیدگی به اختلافات بچه های جبهه فرهنگی انقلاب بود. وقتی یک جایی شد که انگار همه دکترها جواب می دادند بچه ها رفتند پیش حاج نادر. نمی خواست بزرگ شود جز اینکه شاگردانش از خودش بزرگتر بودند و می توان گفت معلم مستقلی بود.

این مستندساز با اشاره به رازهای «رازها» و «عصر» گفت: او سپس به استودیو بازگشت و با یکی از اعضای مجلس سنای بریتانیا صحبت کرد. چه کسی آن را در دیگر برنامه های تلویزیونی دیده است؟

وی در پایان گفت: آنتن تلویزیون وجود دارد و سازندگان برنامه هم هستند، اما چه کسی توانسته شخصیت های بین المللی را در این راه جذب کند و آنها را به بحث و گفتمان هدفمند پای میز بگذارد و فکر می کنم این کار طول بکشد. سالها تا بفهمیم چه کسی را از دست داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید